Juviking Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) http://www.dagbladet.no/2011/10/03/nyheter/innenriks/ran/7-eleven/18415882/ "De fire gjerningsmennene var maskerte med balaklavaer og snakket gebrokkent norsk." Hver gang noe slikt skjer så blir det flere nasjonalister i dette landet, og hver gang det skjer står vi klare med åpne hender til å ta i mot dem. Endret 3. oktober 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
sosialliberal Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Og generalisering er en fin bil... Råtne epler finner du i alle samfunnsgrupper. Jeg hadde i det minste håpet på at Utøya- hendelsen hadde lært oss dette, men det ser ikke ut som at alle er like reflektert. Hvis du skal kritisere slike saker kritiser det ut i fra det riktige perspektivet, nemlig ved å definere alle som begår slike handlinger som kriminelle - på tvers av etnisk tilhørighet - for det er nemlig det som er realitet. Deretter kan du stille spørsmål hva som kan gjøres fra politisk hold. Hvis du kritiserer slike hendelser med utgangspunkt at de er knyttet først og fremst til etniske variabler, så får du ikke de riktige svar og dermed heller ikke de riktige løsninger på problemet. Endret 3. oktober 2011 av statsviter 3 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Og generalisering er en fin bil... Råtne epler finner du i alle samfunnsgrupper. Jeg hadde i det minste håpet på at Utøya- hendelsen hadde lært oss dette, men det ser ikke ut som at alle er like reflektert. Hvis du skal kritisere slike saker kritiser det ut i fra det riktige perspektivet, nemlig ved å definere alle som begår slike handlinger som kriminelle - på tvers av etnisk tilhørighet - for det er nemlig det som er realitet. Deretter kan du stille spørsmål hva som kan gjøres fra politisk hold. Hvis du kritiserer slike hendelser med utgangspunkt at de er knyttet først og fremst til etniske variabler, så får du ikke de riktige svar og dermed heller ikke de riktige løsninger på problemet. En annen realitet er at de fleste som driver med slikt er innvandrere, at det finnes råtne epler i vår egen stamme betyr ikke at vi skal ta inn flere av de som tilhører andre. Forventer forøvrig ikke at en "statsviter" skal forstå noe så enkelt. Endret 3. oktober 2011 av L4r5 waits for alice 1 Lenke til kommentar
sosialliberal Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) En annen realitet er at de fleste som driver med slikt er innvandrere, at det finnes råtne epler i vår egen stamme betyr ikke at vi skal ta inn flere av de som tilhører andre Realitet er også at 965 av 1000 av de med ikke-vestlig bakgrunn har aldri begått en kriminell handling i dette landet. Mener du fremdeles at det er riktig å knytte det til etnisk tilhørighet? Hvordan skal du vitenskapelig verifisere at dette henger sammen med etnisk tilhørighet når den store majoriteten av de med innvandrer bakgrunn er lovlige borgere av dette landet som bidrar til felleskassa, og følger de norske lover? Det hele blir bare absurd. Forventer forøvrig ikke at en "statsviter" skal forstå noe så enkelt. Kutt ut med denne personorienterte retorikken! En gang til så melder jeg meg ut av debatten med en gang. Endret 3. oktober 2011 av statsviter 5 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Figurer som statsviter over her har akseptert den falske tro om at mennesker er absolutt biologisk likestilte og at følelser overfor sin egenart ikke eksisterer. At innvandrere gjør slikt i Norge har i hans sinn ikke noe å gjøre med at disse folkene ikke føler noe lojalitet til Norge eller nordmenn og at det følgelig er lettere for dem å begå overgrep mot mennesker som tilhører en annen rase.. Vi skal heller se på denne epidemien som noe som er utført av kriminelle i hans øyne, dvs konsekvenser av at innvandrere voldtar, raner og dreper er noe vi alle kollektivt skal straffes for og ikke den gruppen det gjelder. Å peke fingeren der den bør og skal kan vi ikke tillate når slike holdninger er det som gjelder på tinget, men dette er på tross av disse inneffektive angrepene noe som vil forandre seg etterhvert som dette ekskalerer. Kutt ut med denne personorienterte retorikken! En gang til så melder jeg meg ut av debatten med en gang. Du kunne valgt et annerledes nick i såfall. Vi kan allerede nå ganske enkelt stadfeste at en fremtid med massiv og ubegrenset innvandring er en fremtid med vold, økt utrygghet, fremmedgjøring og ulykke. Enhver som vil benekte noe såpass elementert er farlig idiot som bør bli holdt borte fra enhver samfunnsdebatt. Endret 3. oktober 2011 av L4r5 waits for alice 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg sosialliberal Skrevet 3. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Figurer som statsviter over her har akseptert den falske tro om at mennesker er absolutt biologisk likestilte og at følelser overfor sin egenart ikke eksisterer. At innvandrere gjør slikt i Norge har i hans sinn ikke noe å gjøre med at disse folkene ikke føler noe lojalitet til Norge eller nordmenn og at det følgelig er lettere for dem å begå overgrep mot mennesker som tilhører en annen rase... Enhver som vil benekte noe såpass elementert er farlig idiot som bør bli holdt borte fra enhver samfunnsdebatt. Da sier jeg takk for meg. Jeg entrer alltid en diskurs med preferanse om at det skal by på en reflektert og rasjonell debatt, men nå for tiden er det nesten umulig her på forumet. Når diskusjonen har tyngde og fokus på meg som person med denne type retorikk, så melder jeg meg ut av diskursen. Jeg har andre ting å finne på enn å polemisere på så lavt nivå. Lykke til, det blir du virkelig å trenge. Endret 3. oktober 2011 av statsviter 10 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Hvorfor ikke si det som det er? Du lever av statens politikk, det er din jobb. Om du blir såpass snurt over at noen sier nicket ditt i hermetegn på internett så tror jeg du bør finne deg en annen arena. Vel, jeg takker for dine lykkeønsker og føler meg uansett slik som dette landet blir rasert i rekordfart sikker på at seieren til syvende og sist tilhører oss. Skal de krefter som ønsker å rydde opp i elendigheten komme fra deres leir? Nei, dere har utspilt deres rolle, dere er ferdige. Dere er ikke mere enn nyttige idioter som har blitt kynisk brukt i et spill dere ikke selv kan se. Du og dine må nå etterhvert begynne å fatte at slikt som denne saken hadde aldri skjedd om slikt feministisk føleri som dere lar dere diktere av ikke hadde eksistert. Vi kan ikke gå rundt og synes synd på hele verden, vi kan ikke ha ubegrenset innvandring uten at det for de innfødte får katastrofale følger. Deres tid er over. Disse tåpelige argumentene om at "så og så mange innvandrere er jo helt ålreite folk" er ikke løsningsorientert, men heller kun en måte å utrykke at alt er ok, det er ikke nødvendig å se mere på innvandringen i sin helhet og følgene, vi skal heller se på andre irrelavante faktorer som f.eks fattigdom, sosiale vilkår etc. Endret 3. oktober 2011 av Juviking Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Alt dette skjer grunnet pill råtne sosialister skal prøve å klatre i systemet i Brussel ved å behage eldre menn som har en dragning mot barn. Det er nemlig det disse som fronter innvandringen er, lakeiene til noen jævla korrupte gamle gubber som liker å ha seg med barn. Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Og generalisering er en fin bil... Råtne epler finner du i alle samfunnsgrupper. Jeg hadde i det minste håpet på at Utøya- hendelsen hadde lært oss dette, men det ser ikke ut som at alle er like reflektert. Hvis du skal kritisere slike saker kritiser det ut i fra det riktige perspektivet, nemlig ved å definere alle som begår slike handlinger som kriminelle - på tvers av etnisk tilhørighet - for det er nemlig det som er realitet. Deretter kan du stille spørsmål hva som kan gjøres fra politisk hold. Hvis du kritiserer slike hendelser med utgangspunkt at de er knyttet først og fremst til etniske variabler, så får du ikke de riktige svar og dermed heller ikke de riktige løsninger på problemet. Jeg liker hvordan man prøver å sette rammene for en diskusjon rundt en sak som handler om at innvandrere har begått ran. Da sier jeg takk for meg. Jeg entrer alltid en diskurs med preferanse om at det skal by på en reflektert og rasjonell debatt, men nå for tiden er det nesten umulig her på forumet. Når diskusjonen har tyngde og fokus på meg som person med denne type retorikk, så melder jeg meg ut av diskursen. Jeg har andre ting å finne på enn å polemisere på så lavt nivå. Lykke til, det blir du virkelig å trenge. For å så komme med denne selvmotsigelsen. Statsviter vil med andre ord bruke denne tråden som handler om innvandrere og det gigantiske problemet de representerer for det norske samfunnet til å prate om kriminelle, i hans lygende øyne så er denne saken utført av en "kriminell" og ikke en "kriminell innvandrer". Det er denne samme bedervede tankegangen som la grunnlaget for å definere nabofolk som innvandrere. Hvorfor gjøres dette? For å dekke over at innvandring er et stort problem. Det eneste statsviter begjærer er med andre ord en fortsettelse av innvandringen og en benektelse av at innvandring i det hele tatt representerer store problemer. Mulig a fa denne som sticky? Er jo ett godt eksempel pa hvordan man boer takle denne typen brukere. Hvor mange personangrep har du kommet med de siste dagene? Den eneste grunnen du ønsker denne som sticky er fordi at du ser på denne sinnsyke rabuleringen til statsviter som noe som "satt meg på plass" og det liker du fordi at du hater meg grunnet at jeg har sagt noe du ikke liker. Antageligvis om noe du personlig blir berørt av.. f.eks Holocaust. 2 Lenke til kommentar
Juviking Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Dere må vite det at slike arrogante kvalmsekkholdninger som Statviter har er den som fører til elendigheten Norge er i samme hvor mange vakre ord han slenger rundt seg om diskurser, preferanser og lignende (ord som han bruker i snart hver eneste setning) for å føle seg stor. Det hele er kun et spill for galleriet og kun de dummeste faller for dette spillet. Det er denne sinnsykedommen som er selve problemet og årsaken til Norges moralsk korrupte tilstand. Diskurser og preferanser herpderp. Endret 4. oktober 2011 av Juviking Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Realitet er også at 965 av 1000 av de med ikke-vestlig bakgrunn har aldri begått en kriminell handling i dette landet. Om tallene dine er korrekt så er det bare 965 av 1000 som har blitt tatt for en kriminell handling. Det er mange som utfører kriminelle handlinger, men som aldri blir tatt. Dette er langt ifra første gangen jeg har nevnt det til deg. Kan du gi kilder til de dataene over, fordi de virker noe lave. F.eks. hvert år så blir 3% av ikke-vestlige innvandre tatt for kriminalle handlinger, mens 1% av etniske nordmenn gjør det samme. http://www.ssb.no/emner/00/02/notat_200466/notat_200466.pdf Endret 4. oktober 2011 av Camlon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå