LittOmAlt Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hei har internet explorer 6-0.2800 med sp1 Norsk (eller er det 2, er ikke sikker forstår ikke teksten som vises om internett explorer) Jeg får melding om at jave ikke er aktivisert. Jeg har vært innom win update og lastet mned alt untatt messenger. Finner heller ikke java i kontrollpanelet Noen som kan hjelpe meg! Takker Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Ta en titt innom siden her så kanskje det løser seg http://www.java.com/en/index.jsp Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hadde samme problem som deg etter at jeg hadde montert min nye PC. Det viste seg at jeg manglet JAVA pakken. Det er mange muligheter å installere JAVA, men jeg valgte den som er innbygget i WinXp Pro. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg glemte å gi deg linken: http://java-virtual-machine.net/download.html Denne er den som tidligere tilhørte windows. Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 jeg bruker aldri java av en eller annen grunn jeg. hehe, bruker hverken DirectX, Java eller Macromedia. har ikke peiling på hvorfor men det har bare blitt sånn liksom. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Hei har lagt inn sun java, og nå virker dnb.no Takker Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 jeg bruker aldri java av en eller annen grunn jeg. hehe, bruker hverken DirectX, Java eller Macromedia. har ikke peiling på hvorfor men det har bare blitt sånn liksom. Du har sikkert brukt DirectX, siden du har Windows XP. Mulig at du ikke spiller spill, men directx har andre egenskaper enn kun 3d grafikk. Macromedia, lager jo flash og shockwave. Tipper du har kommet over en webside eller reklame som benytter flash. Og det følger med en flash avspiller i WinXP (om jeg ikke tar helt feil), så det er ikke sikkert du er klar over at du har benyttet Flash. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 microsoft har vært saksøkt av sun for å ha med java så nå må det lastes ned fra www.sun.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå