bIsk0p Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har det blitt satt opp egen tråd for julekalndere i år og? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Det er første desember i dag! I dag er det første desember! 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Yea noen som har satt opp juleting? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva spiser du på julaften? Masse masse pinnekjøtt, med svinemør, kjøttpølser, poteter og masse kålrabistappe i en tradisjonell potetlefse-wrap. Er visst ikke så mange som gjør dette men det er helt vanvittig deilig. Gjør faktisk det her også, tror det er min mors tradisjon fra Jæren. Hey, stilig! Alle jeg forteller dette til, ender opp med å le av meg. Den delen av min familie som har frelst meg til å følge samme tradisjon, er fra en øy vest for Ålesund og har ingenting med Jæren å gjøre. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har det blitt satt opp egen tråd for julekalndere i år og? Dette lurer jeg også på Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Da var juleavataren på plass! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ikke akkurat juletsemning i dag... Sitter på skolen og leser til eksamen mens det pøseregner ute. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Juleavatar, julepynt, og første luke i adventskalendern Snart blir det julebrus her og! Og kanskje jeg skal kjøpe meg julepølse til middag? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fikk PM av TSP om at han sannsynligvis ikke får tid til å arrangere konkurranse i år. Håper noen andre tar seg tiden til å gjøre det! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Gledelig 1 Desember allesammen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Alltid koselig å se at vi nærmer oss jul. På denne inngangsdagen til julaften skal det drikkes julebrus, spises pepperkaker, høres på julesanger (nåde de som hører på julesanger før 1.desember), spise julepølse og lages en juleavatar til forumet. Jeg har nå tatt intitiativet selv til å opprette juleavatarkonkurransen! Vennligst ta en tur innom nominasjonstråden og nominer! Endret 1. desember 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå er det julestemning her Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg drikker julebrus <3 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Merker julestemningen kommer snikende jeg også, nå som det er 1. desember. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har hatt julestemning lenge nå Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Da var juleavatar fikset Originalen: Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ser fram til jul mer enn jeg har gjort på et par år, skal bli deilig å komme hjem fra militæret for å feire jul. Dog har jeg vel minimalt med ønsker, da jeg ikke gidder å sette opp ting jeg ikke får brukt før i juli. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Nissene over skog og hei, på TvNorge nå om 2 minutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå