m_8 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Snøen kom i det vi hengte opp julestjerne, monterte julestaker og julekrybba og tente første lys. Passa bra med en kopp gløgg etter årets første snøballkrig da ja. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hva spiser du på julaften? Pinnekjøt, poteter og gulstappe på julafta :-D Kombinert med juleøl og ein litan aquevit til maten. Knall! Hvilken julebrus er best? Lerum eller Dahls. Hvilken julesang er din favoritt? "Fairytale of New York", "Happy X-mas (War is over)", "Little Drummer Boy" (Bowie) og sjølvsagt the KING med "The Christmas Song" Hvilke julefilmer (og/eller julespesialer) må du se hvert år? Tre Nøtter til Askepott og Hovudmesteren på vetle julafta. Hvor skal du feire jul i år? Det blir heime med familien. Koselig :-) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 I dag greide jeg å bruke 2500 på julepynt og julegaver 1 Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hva spiser du på julaften? Ribbe, medistermat Hvilken julebrus er best? Hamars bryggeri, brun Hvilken julesang er din favoritt? The Christmas Song - Nat King Cole, ellers litt Frank Sinatra Hvilke julefilmer (og/eller julespesialer) må du se hvert år? Home Alone 1-2, Askepott, Elf, Flåklypa Grand Prix ( Ikke akkurat en julefilm men går på tv2 hver lille julaften) Hvor skal du feire jul i år? For første gang er hele min mors familie samlet i Bø, Telemark. Skal feire der :!: Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hva spiser du på julaften? Ribbe og pinnekjøtt. Hvilken julebrus er best? Altfor vanskelig å svare på. Hvilken julesang er din favoritt? O hellige natt. Hvilke julefilmer (og/eller julespesialer) må du se hvert år? Hjemme alene - serien Hvor skal du feire jul i år? Drar hjem til min kjære familie på julaften :)Gleder meg! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Det er vist veldig mange som liker Hjemme Alene Jeg personlig elsker den. Jeg har sett på den hvert eneste år i 6 år Endret 30. november 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvor blir det av årets juleavatarkonkurranse? 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Det er TSP som har vært "arrangør" tidligere, i hvert fall. Sendte ham en pm. Endret 30. november 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hvem vant egentlig i fjord? Endret 30. november 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jippi Imorra (i dag) blir det julebrus, åpning av første luke i adventskalenderen og Jul i Blåfjell Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 I dag blir det faktisk julebrus på meg og. Å kjøpe julebrus 1. desember er merklig nok den eneste delen ved jul jeg liker og ikke synes er stresende og kjip. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 I dag blir det faktisk julebrus på meg og. Å kjøpe julebrus 1. desember er merklig nok den eneste delen ved jul jeg liker og ikke synes er stresende og kjip. Du begynner å bli soft Julebrus Lenke til kommentar
Chatoyant Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva spiser du på julaften? Ribbe eller pinnekjøtt. Hvilken julebrus er best? Usikker. Hvilken julesang er din favoritt? Hvilke julefilmer (og/eller julespesialer) må du se hvert år? Tre nøtter til askepott og julekalenderne som går på tv. Hvor skal du feire jul i år? Hjemme. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Du begynner å bli soft Jasså? Hvordan? Hamar/Lillehammer's Julebrus Sånn. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Jasså? Hvordan? Du er ikke så kynisk, hatefull, antijul som du vil ha det til Sånn. Meh.. Den er forsåvidt grei, drakk den da jeg gikk på FHS på Lena, men Dahls er best. Endret 1. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Du er ikke så kynisk, hatefull, antijul som du vil ha det til Selvfølgelig er jeg det. Få som er like hatefull og antijul som meg. Endret 1. desember 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Da har offisielt juleoppvarmingen startet for min del. På med juleavataren og julewallpapers på samtlige pc'er i mitt eie. Ho Ho Ho! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Meh.. Den er forsåvidt grei, drakk den da jeg gikk på FHS på Lena, men Dahls er best. Hehe, jeg gikk på FHS i Telemark og fikk faktisk den lokale Spar-butikken til å kjøpe inn en kasse Dahls Julebrus, men det ble desverre gjort en feil, og de fikk inn Hamar/Lillehammer sin. Kjøpte den uansett, siden det oransje(!) skvipet av en julebrus de her der ikke holdt mål. Hamar/lillehammer sin er ganske god, men må like Dahls for patriotismens skyld Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ah, fantastisk, nå er det desember! : D Nå er julesangspillelisten min gjort tilgjengelig offline på Spotify, og julebrus og pepperkaker skal konsumeres senere i dag. Herlig! Gleder meg til Jul i Blåfjell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå