jamelia Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hva spiser du på julaften? Ribbe eller pinnekjøtt. Vet faktisk ikke hva vi skal ha i år! Hvilken julebrus er best? Skal finne ut av det på julestemningsstartkveld 1. desember Hvilken julesang er din favoritt? Fairytale of New York, selv om den er deprimerende som pokker Hvilke julefilmer (og/eller julespesialer) må du se hvert år? Nightmare Before Christmas! Hvor skal du feire jul i år? Hytta Vi er en gjeng som samles på torsdag for skikkelig julestemningsstart. Gleder meg! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Denne gløgg flasken kommer godt med nå som det er jul. Jeg har 2 slike andre også Nå må man kose seg mens det er jul! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Denne gløgg flasken kommer godt med nå som det er jul. Jeg har 2 slike andre også Nå må man kose seg mens det er jul! Firstprice? nei, når det er juletid må man bruke litt ekstra Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har 3 flasker med First prise Gløgg, 1 tømte brygg og 2 tomtegløgg. Jeg elsker kort sagt gløgg. Tilsetter ikke sprit eller vin heller. Jeg han drikke 3 glass med u blandet gløgg hver dag :!: For dere som liker gløgg anbefaler jeg Gløgg tråden. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 What about nuts/raisins in the gløgg? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg tilsetter nøtter og rosiner noen ganger. Jeg pleier og gjøre det med tømte gløggen og så tilsetter jeg tømte brygg. Nå så langt så har jeg greid og drikke opp 1 First Price flaske med gløgg. Det var den du så avbildet. Nå åpner jeg enda en First Price gløgg. Jeg skal spare tømte gløggen til jul Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Da er det første søndag i advent 1 Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 http://open.spotify.com/track/4yaUDc6tXhncU0Nr3CT8D3 Julen feires som vanlig hjemme, og 1. juledag samles alle fra morsiden hos besteforeldrene mine, herlight. Må jo se hjemme alene-filmene, og askepott, hæ? HÆ? Gotta love gløgg Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Ahh der er det første søndag i advent Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hva spiser du på julaften? Ribbe, medisterpølser og alt det der, så fremt jeg drar hjem til mamma. Hvilken julebrus er best? Hamar/Lillehammer's. Hvilken julesang er din favoritt? Merry - Fuyu no Castanet Hvilke julefilmer (og/eller julespesialer) må du se hvert år? Alene Hjemme 1 & 2 The Nightmare Before Christmas Hvor skal du feire jul i år? Dret i jul i fjor og var hjemme, noe som var latterlig deilig. Men til tross for at jula suger så blir det vel en tur hjem til mamma i år. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jula suger ikke Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvor skal du feire jul i år?Dret i jul i fjor og var hjemme, noe som var latterlig deilig. Men til tross for at jula suger så blir det vel en tur hjem til mamma i år. 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hvorfor i all verden syntes folk at jula suger. Jeg elsker julen jeg Jeg syntes at julaften og nyttårsaften er de beste dagene i hele året Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hvorfor i all verden syntes folk at jula suger. En av grunnene kan være at en stor del av jula er familie, og det er ikke alle som har det like godt på den fronten. For min del er det selve juleferien som er digg, julaften blir som en bonus attåt alt det gode. Ja, digg å våkne opp til snø i Trondheim i dag Endret 27. november 2011 av chairgame 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Snøøøø Hvor bor du hen? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Trondheim Passer jo perfekt med første søndag i advent! Fikk heldigvis ordna meg adventstake og lilla lys i går Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Trondheim ja. Jeg har hengt opp all julepynten jeg Gleder meg til jul nå. Nå er det bare snøen som mangler for å få den skikkelige julestemningen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Gleder meg til jula jeg også, så føler for å slenge meg på her. Hva spiser du på julaften? Masse masse pinnekjøtt, med svinemør, kjøttpølser, poteter og masse kålrabistappe i en tradisjonell potetlefse-wrap. Er visst ikke så mange som gjør dette men det er helt vanvittig deilig. Hvilken julebrus er best? Rudolf & Nissens. Oskar Sylte er kongen av brus. Hvilken julesang er din favoritt? "Fairytale of New York" + gamle amerikanske klassikere (skuffende lite dugandes norsk materiale!). Og Sufjan Stevens - Songs for Christmas (http://www.youtube.com/watch?v=eLlrviVrKzs) Hvilke julefilmer (og/eller julespesialer) må du se hvert år? Mickey's Christmas Carol. Det setter meg i julestemning mer enn Askepott og reisen til julestjernen og det der. Hvor skal du feire jul i år? Mamma på julaften, besteforeldre på førstedag og gode venner natt til andredag! Endret 27. november 2011 av Kakofoni Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Hva spiser du på julaften? Masse masse pinnekjøtt, med svinemør, kjøttpølser, poteter og masse kålrabistappe i en tradisjonell potetlefse-wrap. Er visst ikke så mange som gjør dette men det er helt vanvittig deilig. Gjør faktisk det her også, tror det er min mors tradisjon fra Jæren. Endret 27. november 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå