Hei8787 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 For et år siden, var det ikke både kaldere og snø da? Mener å huske at snøen kom tidlig ifjor... Uansett, skal bli godt med jul og ferie! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 For et år siden, var det ikke både kaldere og snø da? Mener å huske at snøen kom tidlig ifjor... Uansett, skal bli godt med jul og ferie! Tanta mi sa at snøen kom 14 oktober i fjor,var ett eller anna ho gjorde da som gjør at ho husker når snøen kom. Hadde vært gøy med en mild jul Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Den kom uvanlig tidlig og ble leeenge ifjor ja. Vinter halve året jo. Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nå er det kun en måned til julekalenderen begynner! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 NRK viser Jul i Blåfjell ( ) mens TV Norge viser oppfølgeren til Nissene På Låven. Gleder meg! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Den første Blåfjell?? I så fall skal jeg se på 1 Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Den første Blåfjell?? I så fall skal jeg se på Det finnes bare en blåfjell Den før var jo om rødnissene i "Amalia jul" og den etter var om både rød og blånisser, "Jul på Månetoppen" Koselige alle de seriene Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Aah, jeg tenker bare Blåfjell 2 om Jul på Månetoppen, husker aldri hva det heter Men da blir det tv-kalender på meg i år Jippi Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) skal bli gøy å se oppfølgeren til "Nissene på låven" syns det er supert at TVNorge satser såpass så julekalendere Skal kjøpe "Den unge Fleksnes" på Bluray var usedvanlig bra kalenderserie! Endret 6. november 2011 av LittleBigPlanet Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 skal bli gøy å se oppfølgeren til "Nissene på låven" syns det er supert at TVNorge satser såpass så julekalendere Er det i år??? Håper man kan se på nettet! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) "nissene over skog og hei" heter vel den nye. Håper virkelig det blir hvit jul i år også. Endret 11. november 2011 av chairgame Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hadde ikke skadet om du kunne laget en litt bedre førstepost som er litt mer "julete" og har litt mer julestemning til linker og bilder som den som var i 2010. Endret 11. november 2011 av Wizzlee 4 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Elsker julestemmning Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Elsker julestemmning Skal vi gå rundt pcn og late som det er jul sammen? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ingen juleting på meg før første søndag i advent! I fjor hadde jeg ikke igjen noe julestemning når jula endelig kom, så nå har jeg laget meg litt grenser! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg klarte ikke å vente, så jeg kjørte igang pakken min med julewallpaper Hadde egentlig tenkt til å vente til 1 desember. Endret 11. november 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Husker jeg helt feil nå, eller hadde vi en egen kategori for julerelaterte tråder i fjor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå