FrankTheTank Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kun to måneder igjen til julaften!! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Elskar jula. Kjekt med familie og god stemning. Det beste med jula imo er julesangar. Derfor kjøpte eg førre dagen "Christmas in the Heart" av Bob Dylan på LP. Kjempestemning! Anbefallast :-) 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Mens vi venter på julen, ITT julesanger (dog ikke sangen synger; mens vi venter på julen) Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Her er noen koselige julesanger: http://www.youtube.com/watch?v=52db1eVHQjw&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=mN7LW0Y00kE&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=1pk-SLQPYJ0&feature=related thumbup: Endret 24. oktober 2011 av FrankTheTank 4 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Julvisor på engelska? Dåligt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Den fineste julesangen e selvfølgelig julekveldsvisa Lenke til kommentar
jeeee Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Blir det noe secret santa i år? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Eg er lett med på SS i år også :-) Ein av favorittsangane er Nat ´King´ Cole - The Christmas Song http://www.youtube.com/watch?v=jODKhUoFxzA Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Aah, The Christmas Song er lett den fineste engelske sangen ja! Hvordan fungerer Secret Santa på forumet? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Om du melder deg på, får du utdelt ein annar deltakar. Da må du prøve å finna ut noko om personen, og kjøpa og sende ein gåve til han/ho. Ein annar deltakar får utdelt deg, og alt er hemmelig. :-) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Aha, artig! Er jo vant med det fra skole, men tenkte det kanskje fungerte litt annerledes på netter. Men tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er kjempehyggelig. Sist fekk eg eit USB-akvarium. Med lys og ein liten motor slik at fiskane "svømte" rundt :-) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Åå, må bli sånn i år og, det her vil jeg være med på!! Røper man seg selv på slutten, eller er det en evig hemmelighet? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det har variert Nokon røper seg vel litt. Eg var forresten nettopp inne på iTunes Store, og der ser eg på 10. plass JUSTIN BIEBER ft. Usher - The Christmas Song... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg prøver å holde meg langt unna slike lister, de gjør meg bare deprimert. Nei, nå har dere fått meg til å begynne å høre på julemusikk. Det skal jeg jo ikke gjøre før desember!! Men siden jeg er i gang.. Tommy Körberg synger O Helga Natt helt nydelig! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Blasfemi. Øydelegger ein så flott julesang, og når dagens ungdom høyrer orginalen om 10 år, så er det "Hey! Det er jo den Justin Bieber julesangen". Anyways. Skal sjekke ut Tommy om den ligger på Wimp. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Litt avsporing fra jul, men; ei venninne av meg syntes det var så artig at Rolling Stones hadde covra Britney sin I Can't Get No Satisfaction...... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hehe! Minner meg om da søstra mi sa på butikken: "William, kvifor har dei laga bøker av Harry Potter filmane?" Blei litt OT Tommy Körberg sin versjon var kjempefin. Eg ser heile albummet "Julen är her" ligg på Wimp. Det må sjekkast ut Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Nå snør det i USA! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tror ikke det kommer snø her ennå uansett er altfor varmt Bare masse regn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå