Pungrotta Crash Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det som skjedde: Vi spiste ribbe hjemme. Mamma er så lei av familien at det ble bare meg og henne. (Vi pleier vanligvis å være 12 stykker) Gavene var egentlig litt triste, men mamma har hatt en tøff økonomisk tid, så det var ikke så ille. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Aha, skjønner. Skulle da tro at forandring fryder, spesielt når man går fra 12 stk til 2. Hørtes deilig ut, i allefall det ene året. Og ribbe er jo knallgodt! Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 jula varer vel helt til påske her på www.diskusjon.no ? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Jepp nice! men du joina disken den 9. januar og det er min fødselsdag. ble født i 1955 : ) (neida, er ikke så gammel men det er en hemmelighet for alle som ikke kjenner meg personlig ) måtte bare si det : ) du virker så utrolig søt! <3 awwww! <3 <3 Håper vi møtes igjen snart! Natta!<3 Endret 28. desember 2011 av trespiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå