BirgerCaC Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Ja gløgg er veldig godt!! Jeg drikker det hver dag men jeg har heller aldri laget egen gløgg men jeg har tenkt til å lage noe egen gløgg til neste år. Har selv 3 First Price flasker, 1 flaske med lys tømte gløgg og 2 flasker ekstra krydret tømte gløgg. Gløgg er noe fine greier spesielt nå ved jul Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 gløgg er bedre enn kaffe Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Fikk en rævva start på 24. Desember... Men satser på at dagen blir bedre etter jeg har våkna og maten står på bordet! Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 GOd jul alle sammen Snart er det endelig "tre nøtter til askepott" Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 I år må jeg ordne alt av julemat, så dette kan bli spennende! Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Stått opp, labbet ned på rema og kjøpt grandis. Nå blir det grandis til frokost, ikke en eneste julegave å se, ikke julepynt, ikke julemat og null styr og stress. Feirer altså ikke jul i år, noe som er skitdeilig. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Har de kutta ut flåklypa i jula? Stått opp, labbet ned på rema og kjøpt grandis. Nå blir det grandis til frokost, ikke en eneste julegave å se, ikke julepynt, ikke julemat og null styr og stress. Feirer altså ikke jul i år, noe som er skitdeilig. Det skal prøves en gang Helt jul blir jeg nok aldri kvitt. Men skal ha en jul som er som en helt vanlig helg Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) slettet Endret 24. desember 2011 av spax Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Har de kutta ut flåklypa i jula? Pleier vel å sendes på nyttårsaften? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul, alle sammen! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Hva kommer folket her til å prioriterer av Andebys personligheter? Mikke på tv2 eller Donald på nrk1 når klokken står mellom 13 og 14? God jul alle forumbrukere Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Fyfaen, skal bli godt med pinnekjøtt oss mormor kl 18:00 som alltid! God Jul alle sammen! Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ligger i senga og chiller'n nå, PCen på fanget, "Nissene over Skog og Hei"-maraton på TVN, candy på plass, venter bare på mat og hygge i kveld. God Jul Diskusjon.no og alle dets lesere! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Våknet i dag med ei lillesøster som prøver å fôre meg med godteri. Nå ligger jeg i senga og hører på Hotel California. Får utrolig nok julestemning av dette! God jul til alle dere på Diskusjon.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå