DexterMorgan Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vi har "julekalender" på skolen, hvor vi skulle tippe på dagen det kom snø. Jeg bro på østlandet, og tippet 24 : ) Ikke noe snø foreløpig i hvert fall... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hva liker dere best å ta jul rengjøringen med? Salmiakk Grønnsåpe Grønnsåpe furunål Klor Zalo Annet Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Julerengjøring? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ja julrengjøring. 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=HwHyuraau4Q Hvordan er det med snø hos dere? Det har ikke snødd noe her :/ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 I natt så drømte jeg att det snødde her :!: Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 her snør det as we speak Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kan ikke akkurat si jeg LIKER julerengjøring.. men grønnsåpe lukter godt! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg liker grønnsåpe furunål best Lenke til kommentar
koots Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Da har man mekket juleavatar også. Det er nødvendig i disse tider! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hos meg så har det snødd i dag men det varer nok ikke lenge for i morgen så er det meldt + grader. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva spiser du på julaften? Ribbe, medisterkake + tilbehør. Hvilken julebrus er best? CB, uten tvil. Hvilken julesang er din favoritt? "A Spaceman Came Travelling" og "White Christmas". Hvilke julefilmer (og/eller julespesialer) må du se hvert år? "Tre Nøtter til Askepott" og "Grevinnen og Hovmesteren" er obligatoriske. Ellers bare det som går på tv når jeg har tid. Hvor skal du feire jul i år? Om jeg husker rett, så er det hos mamma i år. Det snødde forresten her også i dag, endelig litt skikkelig julestemning Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Endelig snør det igjen! Heldighvis har ikke snøen regnet bort i mellomtiden. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Og da vi var i gang med å filme, kom selvfølgelig all snøen i verden ned på et blunk her i Drammen. In other news: http://open.spotify.com/album/4mFllCoz6fbFLvWst9Gnze Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Trenger en juleavatar, noen som kan "jule" opp dette bildet og gjøre det til en 100x100 avatar? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det ser vist ikke ut som om snøen smelter i lika vell Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Et viktig element i juletidene er gløgg. Og lukta fra gløgg blanda med juletrelukt og pepperkakelukt er toppen av krona på julekaka for at det skal bli en skikkelig godjul. nisse hilsen fra juletrespisern GOD JUL! Endret 14. desember 2011 av trespiser 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Gløgg må være det væste som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå