shit89 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg lurer på hvilke av de to følgende psuene som passer best til mitt bruk: Fortron/Source, 350W, ATX12V ELLER Lepont strømforsyning, 420W, ATX12V/P4 jeg har et 2,6 ghz 800 bus P4 system med abit ic-7 hovedkort og et sapphire radeon 9800 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg ville kjøpt den billigste av de to sammen med en stillegående vifte du setter inni den. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Pass på at PSU'ene ikke alltid klarer det de lover. Kjøp f.eks. en enermax PSU, de er ikke på "mer" enn 360W, men de er mye mer stabile enn f.eks. en billig q-tec 440W. Har hvertfall hørt noe godord om lepont, men vet ikke hvordan Fortron/Source PSU er.... EDIT: er enig med evil_snowman.. i hvertfall sjekk om det er høyt lydnivå på dem, og bytt til en stillere vifte, eller koble på en rheobus... OBS.. garanti <- GONE Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Fikk min Fortron/Source, 350W i dag, har nettopp montert den Kunne ikke vært mer fornøyd, denne yter også en god del mer enn lovet :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå