Nvidia_boy Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei Jeg vet at dette spørsmålet fins mer enn nok av på nettet, men ting oppdaterer seg jo jevnlig. Jeg har forstått det slik at man må ringe kundestøtten(noe som er et helvete? Ingen norsk-talende og slikt?" for å si opp et Xbox Live Gull abonnement. Jeg ser at for mange år tilbake var det mulig å slå av "Automatisk fornyelse" hver gang abonnementet gikk ut. Dette er da ikke mulig lenger. Det er ren idioti og i mine øyner bare en skikkelig sleip måte Microsoft skal tjene penger på. Jeg har nemlig en annen konto som ikke er i bruk som fortsatt trekkes. Er det noen som vet om andre måter å fjerne abonnementet på enn å måtte ringe kundestøtten? Hva med å få et nytt bankkort med annet kortnummer etc.? Vil purringer etc. bli så voldsomt at de kan sperre kontoen fullstendig? Lenke til kommentar
simes Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har også fått en del flass på grunn av dette. Det er et unødvendig styr å måtte ringe kundeservice innenfor åpningstid. Her burde det holde med en boks som vi huker vekk "automatisk fornyelse". Jeg sendte en krass mail som uttrykte min irritasjon over dette til kundeservice for en måneds tid siden, men fikk bare som svar at jeg måtte ringe hvis jeg ønsket å avbryte ... Som om det var poenget. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Det er ikke noe problem å ringe support, jeg har sikkert ringt ti ganger siste måned, og snakket med norske folk hver gang Hvis de spør om hvorfor du vil kanselere kortet, så svarer du at det har de ikke noe med. Endret 4. oktober 2011 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Kan ikke skjønne at det skulle være "et helvete" å snakke engelsk på telefon, jeg da. Men de er faktisk norske, og samtalen tar max ett minutt. For et sant helvete, liksom.. Endret 4. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg løste dette ved å bytte bank. Relativt smertefri prosess. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Har da aldi vært noe problem å fjerna visa osv fra liven? xbox.com der står jo alt Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 logg inn på www.xbox.com fjern kort. ferdig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Tja, jeg prøvde å ikke endre betalingsinfoen etter jeg fikk nytt bankkort. Når perioden gikk ut, ble kontoen bare sperra fra xbox live fordi det var "problems with payment". Får ikke gå inn i det hele tatt. Lagde bare ny konto og dreit i det. Hadde bare 3600 gamerpoints og spiller aldri online. 1mnd gratis gold membership så går det ned til silver. Endret 11. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
the0bald Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg kunne iaffal bare slå av den automatiske fornyelsen på xbox.com uten noe stress i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå