Arne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei, min gamle skolepc, en Lenovo R61I fra videregående, sluttet å fungere for en time siden. Når jeg var på internett så sluknet den helt fullstendig, og når jeg plugger i lader er det ingen tegn til lading heller. Garantien er gått ut for lengst, og jeg trenger virkelig en data. Vurderer å gå ned på eplehuset og plukke opp en ny MB Air 13", men først vil jeg gjøre det jeg kan for å få denne til å fungere. SÅ er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Det eneste jeg har gjort med maskinen var å kjøpe nytt batteri, for noen mnd siden. Jeg får selvfølgelig ikke tilgang til BIOS eller noe siden det ikke er tegn til livsgnist i pcen. Pcen har vel null verdi uansett, så det er ikke noe kostbart prosjekt siden den er så gammel, men gjør det mest fordi jeg TRENGER pc i eksamenstiden (som forøvrig er denne uken). Mvh Arne Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Det løste seg! Lot den hvile en time og prøvte på nytt, da virket den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå