Irminsûl Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 På engelsk er det så mange, men jeg finner ingen gode norske. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Mener du oppslag på norske ord? Da er vel Bokmålsordboka den beste (og den er gratis). Endret 3. oktober 2011 av andreasn Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Man har også http://nynorskordlista.no/DictView.aspx?DictId=1022&start=true for nynorsk. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Mener du oppslag på norske ord? Da er vel Bokmålsordboka den beste (og den er gratis). Den er ikke så verst. Problemet er at den ikke er særlig fleksibel: hvis man skriver "desverre" f.eks, så kommer det ikke opp forslag på ord som ligner. Skulle gjerne hatt en norsk ordbok som ligner dictionary.com. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvis det er ord jeg lurer på, så pleier jeg bare å google ordene (for å sjekke at stavingen er riktig). Pleier å gå fint hvis man ser på antall resultat, og et eventuelt "søkeforslag". Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvis det er ord jeg lurer på, så pleier jeg bare å google ordene (for å sjekke at stavingen er riktig). Pleier å gå fint hvis man ser på antall resultat, og et eventuelt "søkeforslag". Jeg har angst for å se andre mennesker skrivefeil, så det er ikke aktuelt. Ikke spør. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har angst for å se andre mennesker skrivefeil, så det er ikke aktuelt. Ikke spør. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå