karoald Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høst Bildet er fjernet. Beskrivelse: Vanskeleg med å få rette farger for tiden på digit med mine bilder-derfor sletter eg enkelte bilder Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Skarpe- lytefrie og fine høstblader dette Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lekre høstfargerfarger, sylskarpt og fint:) Synes ramma er for dominerende, men det er jo en smaksak. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Utrolig skarpt og fint med knall farger Liker den forsiktig lysrefleksen i bladene. Det gir liv og dynamikk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Nydelige høstfarger i fin harmoni - flott bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Skarpt med vakre farger;) Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Flott høstmotiv! Klare flotte farger og kontraster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg