V. Haugen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Sikkerhetshull gir tusenvis av apper tilgang til din sensitive informasjon. - HTCs Android-mobiler er svært sårbare Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Bare i de aller nyeste (ikke veldig mange telefoner) Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Da er det bare å roote og legge inn custom rom uten sense FORT! 1 Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 de aller nyeste ja, å roote en telefon er jaggu det sikreste uansett Vil tro at di fikser feilen like fort som den apple hadde som var lignende ;-) Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hadde Apple en feil som var lignende? Uansett ganske skummelt med slike feil med tanke på hvor mye informasjon man legger inn på mobilen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har Desire HD og fant den ikke noe sted, men roote telefonen ville ha vært sikkert i denne situasjonen men har du forsatt garanti (noe de fleste har på de nyeste telefonene) så er det ikke alltid så smart.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Selv har jeg ikke mye sensitiv informasjon jeg frykter at noen skal få tak i, og jeg tror ikke det som ligger der er så veldig interesangt for andre enn meg selv, tror værtfall ikke det er noe interesangt for de som har kunnskapen til og hente det ut. Regner med at informasjoen om brukerkontoer ikke unkluderer passord og sånt. Da kunne dette blitt et stort problem. Mistet en iPhone en gang og da var det noen som hadde hatt det mye gøy ved og skrive masse morsome ting på facebooken min, sendt epost til kolleger osv. Ikke spesielt farligt, men var heller ikke spesielt morsomt for min del Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Såvidt meg bekjent gjelder det ikke Desire Hd. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kjenner jeg pressen rett, er dette blåst ut av proposisjoner, så jeg er rimelig avslappet... Lenke til kommentar
J0llsrud Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, alle sammen, slå av telefonene deres og grav dere ned til feilen er fikset! Vil tro det kan være en bitteliten sjangs for at det er farlig, for noen få. Men vil det for Ola/Kari Nordmann ha noen særlig betydning? Jeg bare undrer... Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har deisre HD men den har jo bare sense 2.1 som stock, nyere telefoner fra HTC har jo sense 3.0 feks evo og sensation. Kan det være 3.0 som er problemet?? LordEgil: http://www.google.no/search?gcx=c&ix=c2&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=sikkerhets+hull+iphone Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Enkel løsning på problemet: Ikke last ned en app som krever internettilgang, med mindre den kommer fra en pålitelig kilde. For all del, HTC bør fikse det, men krise er det ikke akkurat. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er en bedre forklaring her: Xda-dev Youtue film som forklarer hva som skjer: http://youtu.be/YoTUkQ7SlNU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg