koots Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Lenge siden du var inne? Det med kjøkkentjeneste tror jeg ikke finnes nå, jeg var inne i juli. Du har kjøkkenvakt som består av å ordne og rydde med kveldsmaten. Et par av FyFo-øvelsene vi hadde var greit slitsomme, men det verste er å gå med full oppakning, altså, våpen vest, sekk og hjelm. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 bare å lese tråden så finner du ut hvor lenge. Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvordan gjennomføres 3000-meteren? Er det på løpebane ? Lenke til kommentar
koots Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nope, er en runde i leiren, som man løper nesten to ganger, ca 2/3 på asfalt og 1/3 på grus. Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Og sånn ca hvor kaldt er det i Stavanger på januar? Sikkert like vått og trivelig som her jeg bor tenker jeg.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Er det vanskelig å havne på et fartøy? Jeg har lyst å komme meg til sjøs, men hvis ikke hadde jeg foretrukket hæren. Vil helst unngå vakt og sikring eller noe lignende Edit: Jeg har ikke fagbrev eller noe, kommer bare til å få ha generell studiekompetanse. Endret 1. november 2011 av Henrik B Lenke til kommentar
Ananasbrus Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Skal selv inn i sjøforsvaret den 10. januar kl. 19:00. Når er det passe for å bestille flybillett? Lenke til kommentar
Docal22 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Bestilling av flybillett skulle vel vært gjort med en gang du fikk innkallelsen? Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Ja bestilling skal gjøre så raskt som mulig, det står i innkallingsbrevet hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå