Krismeko Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 I skogen ved Slomtjern Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 En fin idyll du har fanget her. For å pirke litt: synd med den grå og triste himmelen, litt trangt på venstre side, og så prøv å fjerne noe magenta i det grønne. Huff dette blei vist ikke bare litt. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 En fin idyll du har fanget her. For å pirke litt: synd med den grå og triste himmelen, litt trangt på venstre side, og så prøv å fjerne noe magenta i det grønne. Huff dette blei vist ikke bare litt. Hei. Det er ikke himmel, det er et tjern egentlig, men tåka dekket det helt. Sto ganske høyt oppe og tok dette bildet. Enig med deg om venstre siden, burde vært mer rom der. Magenta? ) Egentlig burde vel hele bildet vært litt større, fanget mer av området, men jeg ble bare betatt av denne idyllen i skogen ) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Du setter ? ved magenta. Gå inn i photoshop og prøv får du se.! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg lurte veldig på hva den bagrunnen var, helt til jeg åpnet bilde i fullformat Har ingen problemer med å se idyllen her, men den merkelige bakgrunnen stjeler for mye oppmerksomhet. Tror du hadde fått fram idyllen på en bedre måte hvis du hadde gått ned på tunet og tatt bildene fra den vinkelen. Erfaring viser at det ikke altid er lett å fange inn i kamera det som virker idyllisk for det blotte øye. Litt myte magenta i grønnfargen er nevnt. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg lurte veldig på hva den bagrunnen var, helt til jeg åpnet bilde i fullformat Har ingen problemer med å se idyllen her, men den merkelige bakgrunnen stjeler for mye oppmerksomhet. Tror du hadde fått fram idyllen på en bedre måte hvis du hadde gått ned på tunet og tatt bildene fra den vinkelen. Erfaring viser at det ikke altid er lett å fange inn i kamera det som virker idyllisk for det blotte øye. Litt myte magenta i grønnfargen er nevnt. Ja, hadde veldig vondt av jeg skulle vært nedpå der, men anledningen passa ikke da. Og sant som du sier, en opplevelse av idyll og flott natur kan være vanskelig å formidle i et bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg