Aina Jerstad Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Portrett av en øyenstikker Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg faller fullstendig for slike små sjarmtroll! Likergodt det uttrykket du har fått frem her. Jeg liker fargene og lyset her og det snevre fokuset syns jeg også passer her. Flott med denne skarpheten påøynene:) Men det kommer jo an på hva du vil med bildet - de tingene jeg har nevnt er i mine øyne med på å forsterke det pussige uttrykket som kaller på latteren, men hvis du ville ha et mer artsbeskrivende uttrykk hadde du nok trengt mindre blenderåpning for å få større dybdeskarphet. Hvis du tar med exif er det jo ettere å kommentere det tekniske. Det jeg kunne tenke meg å forslå måtte være at du kunne kanskje justere litt på utsnittet - det fungerer forsåvid greit som det er, men det kunne gjort seg å enten hatt et større utsnitt ved å ta med hele vingene og litt mer i bunnen, eller å kutte litt i toppen og i høyre side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg