Allilarsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei, min bror er på utkikk etter en ny pc, da den han bruker nå ikke er til å skryte av. Jeg har svært liten erfaring om bygging av pc selv, så tenkte jeg skulle spørre her. - Prisen han vil betale ligger på mellom 10000-15000 kr. - Kommer hovedsaklig til å bli brukt til spill. - Skjerm, mus og tastatur telles ikke med i prisen oppgitt ovenfor. Av skjermer så ble jeg ambefalt HP ZR24w 24-inch, er dette en skjerm som er verdt å kjøpe, eller kjenner noen av dere til et bedre valg? Håper det er noen som har tid til å se over dette å hjelpe oss, hadde satt veldig stor pris på det. Lenke til kommentar
Allilarsen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Vi er fortsatt ute etter litt hjelp med å finne de rette komponentene å kjøpe. Jeg fant et oppsett på et annet forum, til en PC på litt over 10k. Har noen av dere erfaring med disse komponentene / ser dette ut som noe som er verdt å kjøpe? Cooler Master HAF932 Corsair 750HX Intel i7-2600k Noctua 6 NH-D14 ASUS Z68 P8Z68-V PRO 8GB G.Skill DDR3 12800 XFX 6970 2GB eller EVGA GTX 570 Western Digital 1TB Caviar Black Intel 510 Series 120 GB eller OCZ 120 GB Vertex 3 Asus 24X SATA DVD+/-RW Håper det er noen som har tid til å se over dette, vi hadde satt stor pris på det. Takk. Endret 4. oktober 2011 av Allilarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå