Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høst Landskap Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt i går ettermiddag på tur med eldste sønn og bikkja hans.Beskåret litt av bunnen her. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er du i linjenes hjørrne for tiden,som her synest eg det er det som fenger bilde sammem meg gode og ekte farger/tone Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 God stemning i bilde. Kanskje litt for grønt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Er du i linjenes hjørrne for tiden,som her synest eg det er det som fenger bilde sammem meg gode og ekte farger/tone Jepp det er jeg..eller prøver nå så godt jeg kan å komponere bilde i kamera. Takker for kommentar God stemning i bilde. Kanskje litt for grønt. Takker...skal ikke motsi deg på det grønne,men vil nå påstå det er nesten 100% slik det var Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fin stemning her også, men dine forrige tar kaka. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Fin stemning her også, men dine forrige tar kaka. Takker..måtte satse på noe annet..vet jeg var inne i en fin stim,men har da fler..hehe Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Fin stemning her også, men dine forrige tar kaka. Takker..måtte satse på noe annet..vet jeg var inne i en fin stim,men har da fler..hehe Hei. Et flott bilde dette, men det hadde jo vært mulig å få en blåere himmel her. Men det er kanskje best å beholde bildet mest mulig slik ting var når bildet ble tatt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Fin stemning her også, men dine forrige tar kaka. Takker..måtte satse på noe annet..vet jeg var inne i en fin stim,men har da fler..hehe Hei. Et flott bilde dette, men det hadde jo vært mulig å få en blåere himmel her. Men det er kanskje best å beholde bildet mest mulig slik ting var når bildet ble tatt. Takker.Noe slik kanskje?Smart brush tool i Elements 10 og kun på himmelen;) Endret 3. oktober 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg