Gå til innhold

BK: FOSSEN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skjønner ikke hvorfor noen altid må klikke seg inn på de bildene de absolutt ikke liker for og gi terningkast 1..... noen som har noen forklaring på det... altid en som gjør det m meg ihvertfall..merkelig,da må det ihvertfall ha fanget og provosert så grundig at igrunn greit for meg...

ingen tørr og si å så grusomt bilde dette får du 1 for...he he...

tror jeg har en anelse hvem det er...

ha en serdeles fin mandagskveld

og tusen takk til deg,Jan erik og Thore for fine komentarer

smil

Lenke til kommentar

Et flott komponert bilde med god etterbehandling og fin sløring, liker bilde ditt veldig godt.

Ser du lurer på hvorfor noen gir deg karakter 1 på dette bilde, ja det er aldri godt å si, men du har jo fremstått som en veldig kreativ fotograf som liker og utfordre både farger og oppbygging av bilder noe de aller fleste her inne har satt stor pris på. Forsett med Jeanette, du imonerer stort med mange av bildene dine.

Karakter 1 sier ikke noe om deg men om personen som gjør det.

Ha en fin kveld, Mvh Håkon

Lenke til kommentar

rolleyes.gif tusen takk Håkon,hyggelig høre,ja det er jo ikke det at jeg ikke tåler 1,men pussig at altid det er en som gir meg 1,og ikke tørr si hva som er så galt,jeg hadde regnet med få ganske mye dårligere terningskast,har jo dog holdt på med dette kun siden i våres,og jeg viste ikke en gang hva og hvor er lysmåler,og focus,hva var nå det...he he

jeg er så glad for alle hyggelige komentarer og kritikk,og tips...igrunn lært det meste her pga snille tolmodige vennene her inne....

så jeg gir ikke opp....tipper det er noe og lære om 10år oxo....ha en fin natt,jeg skal ut ta noen arkitektur nattbilder og tur med hundene...god natt

smil

Et flott komponert bilde med god etterbehandling og fin sløring, liker bilde ditt veldig godt.

Ser du lurer på hvorfor noen gir deg karakter 1 på dette bilde, ja det er aldri godt å si, men du har jo fremstått som en veldig kreativ fotograf som liker og utfordre både farger og oppbygging av bilder noe de aller fleste her inne har satt stor pris på. Forsett med Jeanette, du imonerer stort med mange av bildene dine.

Karakter 1 sier ikke noe om deg men om personen som gjør det.

Ha en fin kveld, Mvh Håkon

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...