MercedesMotor Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Hei, Jeg har en golf 4 som jeg skulle kjøre en liten tur med, da begynte den å lage lyder fra venstre bakhjul, en slags dunke lyd "thok thok" som om den treffer noe. Den lyden er der så og si konstant. Da jeg jekka opp bilen og snurret bakhjulet så hører man en slags skrape lyd med ulyder. Bremseskive, caliper og klosser ble byttet for 3 mnd siden. Når jeg tok av dekket og snurret skiven så ble den veldig hard etter en halv runde rundt også blir den lett igjen, men når jeg ga litt press med hånda på skiven på venstre side og snurret så gikk den rundt som den skal. Noen tips om hva det kan være? Endret 3. oktober 2011 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Dunke/rumlelyder høres ut som hjullager, og det samme gjelder det du nevner til slutt om å presse på en side av hjulet (slark). Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Dunke/rumlelyder høres ut som hjullager, og det samme gjelder det du nevner til slutt om å presse på en side av hjulet (slark). Tusen Takk Skal Du Ha Dritt bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå