turana Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei jeg tenkte jeg skulle formatere (kjøre recovery) på den gamle stasjonære PCn. Problemet er det at jeg ikke har noe utstyr i form av CDer med bla windows og lignende. Noen som vet hvordan jeg skal gå fram? hørt noe om at recovery ligger i BIOS eller noe og at det bare er å holde ned de rette knappene under oppstart, stemmer dette? uansett, på forhånd tusen takk for alle hjelpende bidrag Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, det pleier å være enellerannen hurtigtast for oppstart av recovery. Hvilken pc har du? Lenke til kommentar
turana Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, det pleier å være enellerannen hurtigtast for oppstart av recovery. Hvilken pc har du? Det er en Compaq. Det er vel det samme som HP? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, det pleier å være enellerannen hurtigtast for oppstart av recovery. Hvilken pc har du? Det er en Compaq. Det er vel det samme som HP? Da er det bare å google på "compaq recovery hotkey button" eller noe i den duren så finner du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå