oleendreh Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe meg en Xbox 360 i morgen og da er jeg på utkikk etter den beste prisen. Har da funnet to butikker, game og gamestop. Deres tilbud er som følgende: Game: XBOX 360 4 GB inkl. FIFA 12 = 1550 kr. Dette er da nettpris, kan jeg forvente det samme i en fysisk butikk? Gamestop: http://gamestop.no/ Om dere hadde giddet å klikke inn der. Er det slik at jeg får en Xbox 360 med 250 gb og alt det andre tullet? Stusser litt på teksten ''Upgrade to 250GB FOR FREE WHEN YOU PURCHASE AN XBOX460 4GB LIMITED UNITS''Det står at det kan være utsolgt, er dette reelt? Jeg må nemmelig kjøre buss en halvtime hver vei for å komme til denne butikken. Og, er det egentlig nødvendig med 250GB. Kan dette eventuelt kjøpes senere for en billig penge? Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
42 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det er alltid veldig nyttig.å ha mer enn 4 gb, i og med at man kan trenge nye mer plass om man skal laste nned ting ifra Xbox Live. Man kan jo lkøpe en 259gb harddisc, men jeg vet ikke for hvor mye... Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kjøp deg en 250GB, da kan du lagre spillene dine som gjør at de varer lengere + at xboxen båker mye mindre. Lenke til kommentar
42 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kan man lagre spill? Hvordan? xD Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Via dash d trenger fortsatt discen men spillet blir lest fra hdd , med even bonuser det medølger Lenke til kommentar
42 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, det har jeg gjort, trodde han mente det var mulig å kvitte seg med cd-er for godt xD Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 da trenger du en jtagd 360 Lenke til kommentar
42 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tror ikke det blir noe sånt, men takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå