TheSoapmaker Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tenker bare hvis han sier han er så følsom, men likevel kan sitte å le med kompisene etter han har såra ei dame. Mener han da følsom som i at føler når han er inne i dama og/eller kommer? 1 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Syns han bare virker som et rasshøl som trenger å få hjertet sitt knust i nærmeste framtid... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Seksten år og med en Sensei og entourage allerde? Er glad jeg lever i min verden og ikke TS'. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er fortsatt overbevist om at dette er trolling på høyt nivå. Alle som tror noe annet syns jeg synd på... Hva med de som synes dette er trolling på lavt nivå? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er fortsatt overbevist om at dette er trolling på høyt nivå. Alle som tror noe annet syns jeg synd på... Vel... Jeg kjenner et par folk som er akkurat som TS, så er faktisk litt i tvil om det er troll eller ikke. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Finnes nokk noen som tenker og er sånn. Desverre. Men derigjen, ønsker han virkelig lykke til - for en sånn tankegang skinner somregel igjennom til slutt. 1 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Høres ut som om noen akkurat her lest The Game... Jaja, vi har vel alle vært unge folkens. Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kos deg mens du kan. Playere er som regel ikke særlig attraktivt jo eldre man blir, kvinner blir flinkere til å plukke de ut fra mengden og du vil stå igjen med bare et stygt rykte og ikke en eneste dåse å leke med. Så nyt det mens du kan! 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Høres ut som om noen akkurat her lest The Game... Jaja, vi har vel alle vært unge folkens. My thoughts exactly. Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Haha! Sett litt mye Entourage, eller? Så sykt flau du kommer til å bli om du leser denne tråden igjen om en tre- fire år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå