Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En kommende player


Anbefalte innlegg

Lurer på hva slags jenter som faller for han. :hmm:

 

Vell selv om jeg ennå har mye å lære og erfare. De som faller for MEG er en del. Men jeg vil si de jentene jeg velger å komme inn i livet til. Alltid pene, jeg elsker en utfordring og jeg misliker tøser. Har en ting for brunetter. Og de jeg har lyst på går jeg på. :thumbup:

 

 

Postet av anonym: de175d3299487343e61c577bbb2d1cbe

 

De må være temmelig åndssvake.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hva slags jenter som faller for han. :hmm:

 

Vell selv om jeg ennå har mye å lære og erfare. De som faller for MEG er en del. Men jeg vil si de jentene jeg velger å komme inn i livet til. Alltid pene, jeg elsker en utfordring og jeg misliker tøser. Har en ting for brunetter. Og de jeg har lyst på går jeg på. :thumbup:

 

 

Postet av anonym: de175d3299487343e61c577bbb2d1cbe

 

De må være temmelig åndssvake.

 

Hahhahaha det må de nok :thumbup::D ..

 

 

 

Postet av anonym: de175d3299487343e61c577bbb2d1cbe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123

Eneste å passe på med å være player er kjønnssykdommer og fremtiden, men selv har jeg aldri vore noe slikkelig player, har dummet meg ut noen ganger med forskjellige jenter "samtidlig" og glemt eller gitt faen i kondom, og at jeg ikke har vist "følelser", men har ikke så mye følelser, har faktisk aldri vore skikkelig forelska. Nå da jeg har blitt eldre har jeg lært en del og gått mer over til den a-sosiale siden der man jobber, trener, gamer/sitter på pcen og sover, hver dag. Men ut i helgene da:P

 

Men styr på unge mann. Kjør den stilen du vil og finn ut hva du vil senere;)

Lenke til kommentar

Og du er 100% sikker på at du faktisk kan få alle jentene du vil?

 

Kul undertone der. Uansett, nei jeg er ikke sikker. Men i forskjell til mange andre har jeg mot til å prøve, utforske og erfare! :!:

 

...Men styr på unge mann. Kjør den stilen du vil og finn ut hva du vil senere;)

 

Takker, jepp det skal jeg :thumbup: . Bruker kondom som standard, utenom viss dama har p-pillår :)

 

Postet av anonym: de175d3299487343e61c577bbb2d1cbe

Lenke til kommentar

Kortsiktig tenking er vel standard i den alderen der ja.

Har du nokon gang tenkt tanken at jente som har ONS med kanskje, berre kanskje, er typen som har ONS ganske ofte? Og om dei ikkje bruker kondom med deg (går jo på pilla), so kanskje, berre kanskje, bruker dei ikkje kondom med alle dei andre guttane?

Klamydia er jo ikkje so gale, ein pencilinkur fikser det (dvs, om du sjekker deg vel å merke, om ikkje kan du gjere deg sjølv og andre gravide).

Virus som feks Herpes er jo ein litt anna bil. Virus er so og sei umulig å få bukt med, og vil ikkje forlate kroppen din. Og du vil kunne få utbrudd av herpes ein gang inni mellom. Noko som sikkert er gøy når ein har kjæreste.

Men for all del, dei har sikkert kun sex med deg sidan det er kun du som har klart å lure dei i seng :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kortsiktig tenking er vel standard i den alderen der ja.

Har du nokon gang tenkt tanken at jente som har ONS med kanskje, berre kanskje, er typen som har ONS ganske ofte? Og om dei ikkje bruker kondom med deg (går jo på pilla), so kanskje, berre kanskje, bruker dei ikkje kondom med alle dei andre guttane?

Klamydia er jo ikkje so gale, ein pencilinkur fikser det (dvs, om du sjekker deg vel å merke, om ikkje kan du gjere deg sjølv og andre gravide).

Virus som feks Herpes er jo ein litt anna bil. Virus er so og sei umulig å få bukt med, og vil ikkje forlate kroppen din. Og du vil kunne få utbrudd av herpes ein gang inni mellom. Noko som sikkert er gøy når ein har kjæreste.

Men for all del, dei har sikkert kun sex med deg sidan det er kun du som har klart å lure dei i seng :)

 

Du har missforstått. :) Jeg driver som regel med forhold. Jeg bruker nesten alltid kondom på ONS. Når jeg snakker om damå mener jeg kvinnen jeg har et FORHOLD til akkurat nå. Viss det skulle hende at jeg ligger med noen på ONS, uten kondom sjekker jeg meg på helsesenteret neste dag. :thumbup:

 

Jeg er fullstendig klar over at single jenter på pillen er tøser. :nei:

 

Postet av anonym: de175d3299487343e61c577bbb2d1cbe

Lenke til kommentar

Ein player er vel per definisjon ikkje typen som driver med forhold. Men er vel lov å ha sin eigen tolkning av ordet.

Ellers vil vel eit forhold ofte involvere følelsar, noko som gjer til at settninga di "Jeg leker med jenters følelser med en skuespillers glis, troverdighet og ler med kompisene mine etterpå. Jeg rangerer dem som objekter og bruker dem som trofeer."

Comes across som litt motsigande.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ein player er vel per definisjon ikkje typen som driver med forhold. Men er vel lov å ha sin eigen tolkning av ordet.

Ellers vil vel eit forhold ofte involvere følelsar, noko som gjer til at settninga di "Jeg leker med jenters følelser med en skuespillers glis, troverdighet og ler med kompisene mine etterpå. Jeg rangerer dem som objekter og bruker dem som trofeer."

Comes across som litt motsigande.

 

Kjenner mange playere som stadig er i "forhold", utro og nye forhold. Jeg regner et forhold å holde på et par uker og utover. Får vel kalle meg selv en hybrid-player da hehe :hmm: Uansett, hvordan kan ein leke med en kvinnes følelser uten å være i forhold? Nei det er unngåelig å ikke ha noen følelser involvert, selv med et herdet hjerte. men å holde på med flere om gangen etc. Nei kan være det er jeg som tuller.. hmm. Det er vel ikke et solid regel for å være player. :yes:

 

Jeg er 16 , ennå under opplæring av senseien og entouraget mitt. :D

og kan være jeg tar en laang pause fra forumet. Suger en del tid vekk hehe, gla i dere alle :)

 

Lykke til i videre folkens, ikke vær redd for å gå en egen vei! :D

 

 

 

Postet av anonym: de175d3299487343e61c577bbb2d1cbe

Lenke til kommentar

Kanskje du blir tatt seriøst en dag.

 

 

La oss være realistiske. Hvor mange sånne typer ender opp gift, egentlig?

 

Artig type, du, TS.. Setter en krone eller to på at du ikke en gang har sett en jente uten klær på.. Men artig tråd! Alltid like moro når folk lager "se-på-meg-tråder". Har sett de før, for å si det sånn.. :!:

Endret av Diskutant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...