Gå til innhold

Jeg skal ha linser, men vil kjøpe det på nettet istendenfor å ha linseabonement hos optikeren.


Anbefalte innlegg

Om 2 dager skal jeg på sånn opplæring greia hos brilleland. jeg tipper at jeg skal dit 1-2 ganger til før jeg kan ta av/på linser selv osv. Hva skal jeg gjøre når jeg er ferdig med den opplæringa? Jeg kan ikke si til dem at jeg skal ikke ha linseabonement, men heller kjøpe linser på nettet.Og hva er det egentlig jeg skal si hvis jeg ikke skal ha linseabonement uten at de vet at jeg kjøper linser på nett? Finnes deet forskjellige størrelser på linser?

Endret av protoneedhelp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ber om å få utskrevet et papir med informasjonen om dine øyne og hvilken linsetype du bør ha. Dette beskriver mål på linsen, styrke osv. Deretter kan du gå på nettet og finne riktig linse. Men du kan jo bare si at du vil prøve et par en måned eller noe som du kjøper hos optikeren uten at du vil ha linseabonnemen?

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig du snakker om? Du tar jo bare synstest hos optikeren, de kan ikke tvinge deg til å kjøpe linser der.

 

Jeg kjøpte linser hos optiker en eller to ganger, så fant jeg ut at jeg heller ville kjøpe på nettet, så da gjorde jeg det. Null stress, det er jo bare linser, ikke våpen eller medisiner.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig du snakker om? Du tar jo bare synstest hos optikeren, de kan ikke tvinge deg til å kjøpe linser der.

 

Jeg kjøpte linser hos optiker en eller to ganger, så fant jeg ut at jeg heller ville kjøpe på nettet, så da gjorde jeg det. Null stress, det er jo bare linser, ikke våpen eller medisiner.

Jeg trodde at de skulle tvinge meg til å inngå en linseabonement, men slik var det ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...