Jente1993 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har generelt lite peiling på bil, og lurer derfor på om det er noen der ute som kan hjelpe meg litt. Jeg har en golf 2000 modell som feiler både det ene og det andre.. Jeg lurer derfor på om hvor omfattende og hvor kostbare disse utbedringene vil være. 1. Hull i eksospotta. Har søkt litt rundt på forumet og lest litt om hull inni og hull utenpå, men hvor i potta hullet er, har jeg ingen anelse om. 2. Det er ikke mulig å låse noen av dørene på bilen. Låsen(e) er rett og slett deffekt. 3. Bakluka lukker seg ikke igjen. Altså, man får ikke låst den, men den lukker seg heller ikke igjen. Det er som om den bare legger seg inntil. Så dersom man kjører litt fort over en fartsdump f.eks. går bakluka litt opp og igjen. 4. Et problem jeg ikke vet hva er, er at dersom man ikke ruser motoren når man starter den, så lader ikke bilen når man kjører. Det hender at dersom man ikke gjør dette, at det begynner å lade når man girer til 2. gir etter å ha startet bilen. Man ser det på lysene, at di blir sterkere. På forhånd takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nytt eksosanlegg eller individueller potter og rør pleier ikke koste allverden, ei heller tar det lang tid å bytte så du ser vel på fra 1000-3000kr der. Hvis det er sentrallås på bilen og du må bytte flere motorer så kan det koste, men siden ingen virker så kan det være at det er feil på en sikring eller et rele og det er bare noen få kroner. Låsen på bakluka er det sannsynligvis bare å rense og smøre opp hvis ikke det også er relatert til sentrallåsen noe det godt kan være. At den ikke lader skyldes høyst sannsynlig at laderegulatoren/diodebrua er gåen. Det skal heller ikke være spesielt kostbart å skifte da den normalt sitter i 2 skruer og koster 2-300kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå