Javablues Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bruker : Javablues Objektiv: Canon 100mm f/2.8 Macro Utstyr : 7D, Stativ (når jeg gidder å drasse det med). Nivå : Pingle Ingen ekstrautfordring. Tror jeg skal få utfordring nok med å gjennomføre. Såh, etter å ha "lurket" rundt her inne i noen måneder er vel tiden inne for å begynne å delta litt. Har hatt en lang pause fra fotografering, og er derfor god og rusten. Er også fersk med digitalkamera, så jeg sliter en del med bl.a. hvitebalansen. Lenke til kommentar
Javablues Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Har ruslet meg en tur i gamlebyen i Fredrikstad i dag, og nydt det flotte "sommerværet". Fantasien befant seg på lavmål, så det ble en billig løsning i dag. Exif: 1/320s f/2.8 iso: 200 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Teknisk sett helt greit, men synd hovedmotivet er delvis skjult synes jeg. Lenke til kommentar
Javablues Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Takk for kommentar. Jeg stod på en våt gressvoll, med bratt bakke ned til vannet. Med litt gale bevegelser hadde jeg fort endt opp i vannet sammen med svanene. Derfor ble det som det ble. 4.okt. Fra Solli Brug, Østfold. Exif: 1/6s, f/5.6, Eks.comp. -11/3 Mer fra solli Brug... En sart liten blomst fra veikanten. edit: lagt til Exif. Endret 5. oktober 2011 av Javablues Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Med litt gale bevegelser hadde jeg fort endt opp i vannet sammen med svanene. Noen små ubehageligheter må man regne med når man er ute og fotograferer. Solli Brug så interessant ut, ikke minst med tanke på bygningen med matklokke i spoileren. Lenke til kommentar
Javablues Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Det ble seint på jobben i dag, så det ble en innendørsløsning... 5. Okt. Ingen hjemme Exif: 1/80s, f/2.8 Klarte ikke å bestemme meg. eller denne..? Endret 5. oktober 2011 av Javablues Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Tror jeg hadde likt å se mere dybdeskarphet, slik at mer av skjellet kommer tydelig fram. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Solli Brug så interessant ut, ikke minst med tanke på bygningen med matklokke i spoileren. Solli Brug er et interessant sted som er verdt et besøk eller tre. Klarte ikke å bestemme meg. den første i spoileren synes jeg ble den beste - den du valgte ut hadde gjort seg med noe mer dybdeskarphet, som LordArild påpeker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå