tho_kva2 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg et HD6979 kort og lurer på hvilken jeg burde gå for? Stille med god kjøling ville vært en fin ting. Bytter GPU pga vifte støy At det er god kjøling er fint siden jeg i framtiden høyst antagelig kommer til å gå til anskafelse av enda et i CF. ASUS, så sweet ut, men var veldig stort.. PowerColor, lenge til Gigabyte, enda lenger til... MSI "Lightning" !? Som dere antagelig skjønner så ønsker jeg et kort så kjapt som mulig Endret 2. oktober 2011 av tho_kva2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ethvert kort som 6970 eller GTX 570 vil støye en til viss grad. ASUS-kortet er minst bråkete av de du har funnet. GTX 570 Phantom vil nok være enda litt mindre bråkete. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Okey, holder meg nok til AMD siden jeg ofte kjører eyefinity Om jeg da går for et ASUS kort så må jeg evt. ha nytt hk også ved kjøp av et andre 5970 pga størrelsen hmm, men innen den tid så trengs vel den oppgraderingen samt ny cpu Endret 2. oktober 2011 av tho_kva2 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 6970 vil nok fort bli for lite for eyefinity... Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Det vil fort bli for lite for high i bf3 etc ja, men i mindre tunge spill så vil det funke : ) Nå skal jeg uansett sende inn mine 2x5870 til komplett for en sjekk, er noe feil med begge så får høre hva de har å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå