Extraterrestrial Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) - Endret 23. desember 2013 av Extraterrestrial Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg syntes bare det var overdrevet og hverken morsomt eller underholdene. Etter nøyaktig åtte sekunder var budskapet levert og resten var bare repetisjon med dårlige eksempler. Får du klager på budskapet eller din sans for humor? Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Ille? Ikke ille i det hele tatt.. Men hvordan har du fått høre det? Er det vanlig erting eller nærmere mobbing? Om det er det sist nevnte så burde du kanskje få deg noen nye venner. Men men, vi lever i en ego-driven and judgemental world, så att noe smålig som dette skaper litt problemer er ikke overraskende. Endret 2. oktober 2011 av HipsterPatrick Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) JohndoeMAKT: Jeg er sannelig ikke sikker. De har ikke akkurat klaget på humoren min før, så det er vell budskapet. Det er jo bare en tull hele sangen - det avslører dem på slutten, så det er vell meningen å overdrive HipsterPatrick: Nei, det er mer på en alvorlig måte de sier ifra. "At du kan synest noe sånt er morsomt!" - på en måte. Som at de prøver å sette meg på plass. Ja, jeg er fullt klar over at sangen virker provoserende på noen type mennesker, men det er jo en spøk hele sangen! Endret 2. oktober 2011 av OnlyYou Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Den kan vel virke litt overdreven om man ikke har sett litt av RWJ sine Vlogs etc. Dersom de ikke ser humoren i det, så er det vel bare å droppe å snakke om den rundt dem :] Da jeg ikke antar at de ville si "At du kan synes noe sånt er morsomt" ute av kontekst. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Cemi: Jo, det er forsåvidt sant. De må kanskje forstå litt hva hans "greie" er. Det er nok ikke det at jeg snakker om den rundt dem, men delte den på facebook, og dermed var det igang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå