Musepeker Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Hei, Jeg har planer om å sette inn nye seter i bilen, men de jeg har allerede har innebygget sideairbag. Så jeg lurer på om disse må deaktiveres på merkeverksted før jeg evt. plukker ut setene, og er det noen som har gjort dette selv og vet sånn ca. hva prisen for dette er. Endret 2. oktober 2011 av Andrraz Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei, Jeg har planer om å sette inn nye seter i bilen, men de jeg har allerede har innebygget sideairbag. Så jeg lurer på om disse må deaktiveres på merkeverksted før jeg evt. plukker ut setene, og er det noen som har gjort dette selv og vet sånn ca. hva prisen for dette er. Jeg tok ut en gang ved en feil airbag kontakten, skjedde ingenting, eneste var at airbag lampa lyste til jeg fikk sletta feilkoden. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kan være greit å opplyse om hvilken bil det er snakk om. Ikke sikkert alle har samme system. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det som kan gøres er at det loddes inn en motstand tilsvarende det airbagen har for og lure systemet. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kjøp haynesbok til bilen din! Ikke stol blindt på alt du finner på diverse forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå