eriknor Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tranquility Bildet er fjernet. Beskrivelse: En tidlig morgen dukket disse opp gjennom tåkehavet Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dust og fint av et for meg kjent motiv. Bildet har en fin ro. Syns de er best uten plastikk. Jeg tror jeg ville hatt litt mer snert i den første ballen og den nærmeste forgrunnen-dette er bare min smak selvfølgelig. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tåka ligger i ro over Østlandet nå sammen med regnet. Gir en egen ro, noe bildet ditt formidler godt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Flere som er ute i tåkeheimen,og bra ble det også.Helt grei plassering i bildeflaten,selv om en sikkert kunne sirkulert rundt motivet og fått enda flere versjoner her;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg