Lille Meg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg er desperat, er det noen som har final fantasy 7 på pc. Jeg har sett overalt men produskjonen har stoppet og ingen butikker har det inne lenger. Er det noen her som kan få tak i en eller annen kopi så ville det vært ultimat!!! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Ja, jeg har det, MEN (stort men) piratkopiering er ikke noe vi skal snakke om her på forumet... Har du prøvd ALLE butikker? alle web-butikker? alle auksjoner?(!) Er du heldig er det sikkert en spill butikk som har salg av gamle spill... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Prøvd amazon.com/co.uk også? Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har et orginalt Skal mye til for å kunne få meg til å gi slipp på det men det er lov å prøve Lenke til kommentar
svaamaas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 sok etter ff7 saa finner du det paa amazon.com Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har FF7 OG FF8 på PC! Skaff meg på MSN! [email protected] Lenke til kommentar
Creperum Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 *Tviholder på sin kopi* Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Alle versionene som jeg har annskaffet meg, har ikke funket særlig bra : Men jeg lurer på om det egentlig har noe å gjøre med OS'et mitt. FF7 skal vist ikke funke utenfor WIN98 tror jeg.. Noen som vet noe mer om dette? Og som isåfall kanskje har en patch? :wink: Lenke til kommentar
Tord.f Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Alle versionene som jeg har annskaffet meg, har ikke funket særlig bra : Men jeg lurer på om det egentlig har noe å gjøre med OS'et mitt. FF7 skal vist ikke funke utenfor WIN98 tror jeg.. Noen som vet noe mer om dette? Og som isåfall kanskje har en patch? :wink: Det er en xp patch. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har hørt at det finnes en XP patch, men har aldri surra meg til å lete.. Er det noen som har en url? Jaja.. Hos meg så er det egentlig bildet som blacker ut, men lyden er fin. Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 KaZaA... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå