tadcomp Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Les hele saken om en tigger i Jemen her... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 5 telefoner per 100 innbygger det fast og mobil telefon så har tiggeren en. Ikke særlig fattig. Edit: oops :oops: trykkleif Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 *host* må huske å slå av dritten når jeg skal på jobb igjen på Karl Johann etter helga 8) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 *host* må huske å slå av dritten når jeg skal på jobb igjen på Karl Johann etter helga 8) Skal da prøve å huske det jeg også! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 *host* må huske å slå av dritten når jeg skal på jobb igjen på Karl Johann etter helga 8) Mobiltelefoner kan være noe fa*nskap av og til! Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Når vi er på emnet: Jeg på Gran Canaria i sommer, og på stranden der, tuslet det en strandboms rundt. Solgte billige solbriller ++ . Siste dagen jeg var der, tenkte jeg "får vel være litt grei da" og kjøpte noen halskjeder. Akkurat når jeg betale ringte telefonen hans (!), og han snakket mens han fant frem veksel Telefonen var btw 8910i.. Uansett, jeg kommenterte at han hadde tatt seg råd til en mobil selv om han gikk rundt og så fattig ut. Da satte han i DET gliset, dro frem en nøkkel, og trykte.. 30 meter bortenfor, blinket lysene i en BMW 5 serie.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 "]Når vi er på emnet: Jeg på Gran Canaria i sommer, og på stranden der, tuslet det en strandboms rundt. Solgte billige solbriller ++ . Siste dagen jeg var der, tenkte jeg "får vel være litt grei da" og kjøpte noen halskjeder. Akkurat når jeg betale ringte telefonen hans (!), og han snakket mens han fant frem veksel Telefonen var btw 8910i.. Uansett, jeg kommenterte at han hadde tatt seg råd til en mobil selv om han gikk rundt og så fattig ut. Da satte han i DET gliset, dro frem en nøkkel, og trykte.. 30 meter bortenfor, blinket lysene i en BMW 5 serie.. Er det ikke typisk? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 "]Når vi er på emnet: Jeg på Gran Canaria i sommer, og på stranden der, tuslet det en strandboms rundt. Solgte billige solbriller ++ . Siste dagen jeg var der, tenkte jeg "får vel være litt grei da" og kjøpte noen halskjeder. Akkurat når jeg betale ringte telefonen hans (!), og han snakket mens han fant frem veksel Telefonen var btw 8910i.. Uansett, jeg kommenterte at han hadde tatt seg råd til en mobil selv om han gikk rundt og så fattig ut. Da satte han i DET gliset, dro frem en nøkkel, og trykte.. 30 meter bortenfor, blinket lysene i en BMW 5 serie.. synd det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Vi er jo ganske "dumsnille" her i Norge da. Husker han dagbladet-journalisten som kledde på seg uteligger-klær, trakk hetta godt nedover ansiktet og satte seg på karl johan i Oslo. Han tjente 3-4000 på noen få timer pga godtroende dumsnille nordmenn. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Husker han dagbladet-journalisten(...) Bård Torgersen fra Natt & Dag, såvidt jeg husker. Spart på alle N&D-utgivelser siden '96.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Ikke bare fordeler med mobiler!? dakar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå