Gå til innhold

KRISE, TABBE - SE HER!

Anbefalte innlegg

Jeg bestillte Z-680 fra MPX fordi jeg trodde prisen var 2280 MENS den egentlie prisen var 3380. Ordrestatusen er PLUKKLISTE! Går det an å slette ordren da??? Såg ingen plass jeg kunne gjør det! Kun en angrett greie... DVS at vist pakken er sendt så må jeg betalte TUR/RETUR frakt på JÆVLA MYE??? 500 spenn eller no??? Alt er min feil fordi jeg var litt trøtt i går natt.. klokken var vel 5-6 om morningen og jeg så feil på prisen

HELP ME.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp det høyttalersettet da vel! Sikkert verdt pengene :wink:

Pakka veier jo 20 kg, så det blir jo litt i frakt...

Men hvis ikke du har lyst til det, så kan du jo prøve å sende mail/ringe de før de sender den.. Så lenge den står som plukkliste, så er den jo ikke pakket. Så da må det jo gå an å angre.

Lenke til kommentar

logg inn på din konto og se om pakken er sendt...

Om den ikke er det, så ringer du dem når de du har bestilt hos mandag morgen og sier at du desverre ikke vil ha den likevell, og vl avbesitlle.

Om du ikke rekker det før de har sendt den, er jeg desvrre redd for at du må betale frakt...

Er redd for at du må betale frakt selv om du ikke henter pakken, selv om ejg ikke vet helt hvordan det skal bli innkrevd...

Lenke til kommentar

Jeg avbestilte en gang fra mpx. Fikk svar at ordren var avbestilt og alt var OK. Noen dager senere dukket pakken allikevel opp i posten. Jeg sa dette, og de sa at jeg skulle bare be posten sende den tilbake.

Etter noen dager mente de at jeg skulle betale returkostnadene. Det sa jeg at jeg ikke gikk med på, så da gav de seg... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...