Gå til innhold

Vinyl spiller som ikke spiller nye lp'er riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På enkelte spillere går det å finjustere hastigheten, det er en knapp det som oftest er lett å finne.

Men går hastigheten jevnt? Eller er det litt sånn svai?

har bare hastigheten 33 og 45, dette var noe eg la merke til sjøl. men finner ingen andre knapper som justerer farten.

Lenke til kommentar

Det skal det ikke være noen forskjell på. Jeg skjønner overhode ikke dette.

Men kan de nye være maxisingler? De er like stor som LP, men har bare 2-4 melodier. De går som oftest på 45.

Nej, det er 10 sanger, det er LP og det er fra 2008. syns det er helt merkelig :hmm:

Lenke til kommentar

Er det kanskje litt svak motor på spilleren? Og nye plater litt trange i sentrumshullet slik at de bremser? Er de nye trege å få lagt på tallerkenen?

den ene var veldig trang, men den andre hadde veldig lite motstand. likt som de gamle. trur ikke motren er svak, fungerer jo som sakt de andre.

Lenke til kommentar

Men et trangt sentrumshull kan holde igjen om det ikke er gjort slik at spindelen er med rundt, og det er den jo på de fleste.

Nei, dette skjønner jeg ikke, må nesten melde pass

NÅ SKAL DU HØRE! :thumbup: bakpå ''pinnen'' er det jo en vekt.. justerte på den til og begynne med men da hjalp de ikke. MEN når vi prøvde igjen nå fikk vi det til å fungere så probleme er løst! :thumbup: TAKK FOR HJELPEN! hjalp og sneve ner hva som kunne være feil. så takk til dere! nå blir de musikk for alle penga! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...