Toobig Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ble mange tråder fra meg på forumet nå men trenger kjapt svar.. Bestilte pc fra dustinhome.no for ikke lenge sia: (https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=459676 ) lurer på en ting, følger cd-stasjon med eller er det noe man må bestille utenom? Har jeg det med i den bestillingen jeg viste ?! Takk Lenke til kommentar
Jib89 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Etter hva jeg leste så kan jeg ikke se noen form for cd-stasjon.. Har du kjøpt en hel pc? eller har du kun oppgradert noen komponenter? Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 har kjøpt alle komponentene ja, skal ikke kjøpe nye til en annen Lenke til kommentar
Tjostolf Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 har kjøpt alle komponentene ja, skal ikke kjøpe nye til en annen Du må nok bestille en Dvd-rom selv, det er ingen automatikk i at slikt følger med . Her er det bare å gå for den billigste: http://www.dustinhome.no/samsung-dvd%C2%B1r-rw-ram-dl-22x-sata-bulk-svart/product/5010597713 Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Fan, oki, får vel kanskje bestille ny. Men jeg har en stasjonær som jeg kjøpte i 2005 eller noe tror jeg det var. Har tatt ut dvd spillern der, kunne jeg ha brukt den? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ser ut som at det ikke er IDE tilkopling på det nye hovedkortet ditt, og en dvd rom fra 2005 har antagelig kun IDE tilkopling, så du må nok kjøpe en ny. Det ser du fort, bare å se om det er en bred flat kabel som går inn i dvd rom'en du har i maskinen idag, er det det må du ha en ny Sata dvd-rom. Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 ja, er en bred flat kabel som går inn i dvd rom, så får bestille ny, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå