k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Vått og gjørmete langs Ljanselva, støvler var ikke ueffent. Men fint fotolys og mye urskog. Bykatt, kaian og k.n.b forsøkte å fargelegge de siste hvite flekkene på kartet. Her kan vi dermed legge ut outtakes som ikke nådde opp i dagens Oktoberfest. Endret 2. oktober 2011 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg måtte velge ut ett av bildene fra vandringen langs Ljanselva til dagens Oktoberfest. Men selv om utbyttet var passelig magert så var det slett ikke lett. Så jeg vil nesten si det var tilfeldig at det ikke ble ett av disse... Motivene stikker av, mens fotografen halser etter Er det ikke det ene som stikker, så er det det andre Ljanselva i urskog I Ljanselva i urskog II Ljanselva, urskog, samt to urinnvånere En urinnvåner Endret 2. oktober 2011 av k.n.b 2 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Flott tur, yr.no imponerte dog ikke. Forfriskende og interessante motiver i fleng. Dette kom ut passe psykedelisk: Flere bilder her. 3 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, turen var flott den. Det hjelper jo også med hyggelig turfølge i småguffent vær. Det bildet du valgte å legge inn her var jo raffe saker. Kanskje det beste av de som ikke nådde opp i Oktoberfesten din. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Urskog II er rett og slett vakkert, fløyelsaktige vann kan du, ja. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Takk for hyggelig tur, det er lite som slår hyggelig fotoselskap i lett regn k.n.b legger inn ekstremt sterke argumenter for å bruke stativ selv på korte brennvidder. Fantastisk hvordan du og objektivet får fram dybden i motivet, synlig i de fleste bildene her, men særlig i urskog I og II, herlig flotte bilder! Og så er jeg svak for bevegelsen i motivflukten jeg da. Og din sykkeldisk er skikkelig fin Bykatt Her er litt fra meg: Som en venn over urolig vann Makroarbeid Utsikt fra landmineutsalget Et blads nest siste hvilested? Mer makroarbeid 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 k.n.b legger inn ekstremt sterke argumenter for å bruke stativ selv på korte brennvidder. Det er mange sterke argumenter for å bruke stativ, f.eks. er det uovertruffent ved selvforsvar. Godt å se at dagens treff var sponset av Norrøna, med tanke på været. Bildet av makroarbeideren iført arbeidsantrekket rosa paraply, var særdeles bra. Bladhvilestedet var også godt sett. Bruhvelvingen er, som du kommenterte i det du vasset ut i elva, ganske staselig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det ser ut som dere har hatt en fin tur - selv om morgentåken hadde klumpet seg litt ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå