Snurreleif Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Som tittelen tilsier, så er dette en tråd der brukerne kan stemme på hvem de helst ville ha sett (eller, hørt) som norske kommentatorer i en evt. FIFA oppfølger. Det vil bli satt opp en poll når nok forslag kommer inn, men det er fortsatt masse rom til å begrunne dine valg, og evt. diskutere rundt FIFA-kommentatorene. Mine to nominerte er iallefall: Øyvind Alsaker Alsaker er en entusiastisk kommentator med eget særpreg i stemmen som gjør han lett gjenkjennelig, samtidig som han har et herlig smittende humør og har mye informasjon om internasjonal fotball (behersker bl.a. nederlandsk flytende, grunnet en nederlandsk kone om jeg ikke husker helt feil). Som hans ekspertkommentator kollega vil jeg ha: Petter Myhre Grunnen til at jeg velger Myhre er utrolig enkel: Scheie begynner å dra på åra, Semb og Thoresen blir for tannløse og tamme, samt at jeg føler Myhre har gode og velbegrunnede argumenter når han debatterer med andre i TV2 PL studioet, som også har et glødende engasjement, og trener-erfaring. Hvem er dine valg? Endret 2. oktober 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Øyvind Alsaker og Nils Johan Semb Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Linni Meister og Charter Svein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå