Zeph Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 4000,- for RF82 er ran, verken meir eller mindre! Pic related, it's mine. Lenke til kommentar
magb Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Pent! Ser du kjører omtrent samme "toe inn" som jeg gjør på mine rb75 =) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (....) Hvis det er helt nye høytalere du har kjøpt, så vent til de er spilt inn. Mine Yamaha NS-777 (Ikke samme klasse som RF82) hadde jeg bassen skrudd opp 2-3 hakk når jeg fikk dem, nå står de på minus 4 Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Såpass ja. Hvor mange timer er normalt å bruke på å spille de inn? Er det noen restriksjoner i forhold til volum osv når jeg er i denne fasen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Innspeling er etter min meining mykje broscience. Ut frå det eg las til meg på emnet for ein del år tilbake betyr det ingenting kva volum du har. Bruk dei som du ville brukt dei normalt. Innspeling er hovudsakleg snakk om at nokre komponentar i høgtalaren går seg til, samt at du blir vandt med lydbilete. Eg har ikkje equalizer på mitt anlegg, alt er heilt nøytralt frå kjelda. Ellers er eg einig i at lyden vart betre og betre jo meir eg lytta til dei. Etter å ha lytta til musikk på eit anna anlegg er det ein befrielse å koma heim til mitt. Endret 14. oktober 2011 av Zeph Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Volum har ingenting å si, bruk det som normalt. Men elementene (spesielt bass) vil bli mye bedre etter noen tusen timers bruk. Selv etter nesten 1 år klarte mine å imponere meg ved nye nivåer Lenke til kommentar
magb Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Volum har mye og si, men på den måten at høyere volum fører til mye raskere innspillingstid, eller tiden før opphengene til elementene er løsnet opp for å si det på en annen måte. Lenke til kommentar
Ola Andresen Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 I see Da er jeg godt i gang alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå