fsx v1.1 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er dette scam for tjene penger? http://adf.ly/ Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det er ikke scam. Det er bare at du lager seg en bruker også hvis man skal dele linker går det bare mellom der, så man tjener litt penger. (Veldig lite) Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har tjent enormt på det før..Fikk opp i rundt 200kr. Vis du liker å lage ting, og de blir populære så kan du dele dem med det den linken. F.eks Programmer...osv. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvordan er regler på å dele noe som ikke er ditt eller du ikke eier noen rettigheter på? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Hjelpe meg med og tjene litt cash?? *link fjernet av moderator* Trenger penger til VPN Endret 4. oktober 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Trenger penger til VPN Få deg en jobb. Forumet er ikke riktig sted for reklamering og «trykk på linken min så tjener jeg penger/vinner hunden min en konkurranse». Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja har det fantes noen jobb på stedet jeg bor så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå