sm1pea07 Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg har en boxed P4 2.8 Ghz med 800 FSB. Den er ikke overklokket. Temperaturen ligger i windows på 59 C. Er dette høyt? Orginale vifter er somregel ikke helt optimaliserte. Noen som har tilsvarende CPU som ønsker å dele kunnskaper? Eventuelle andre kjølere som er prøvd.... Tenkte på "MIST Black Silence" men har hørt at den ikke takler 2.8 + prosessorer... Hovedkortet er Abit IC7-G... Lenke til kommentar
ZaPPoX Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg tror det er litt høy tempratur for pentium prosessorer... Min AMD xp 2200+ lå før på ca 50 grader, men jeg tror AMD tåler litt høyere tempratur enn p4...Silent twin trodde jeg bare var for socket a? Men ST er en kraftig vifte, så jeg tror bu bør satse på den vis du får tak i til din socket 478? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har en boxed P4 2.8 Ghz med 800 FSB. Den er ikke overklokket. Temperaturen ligger i windows på 59 C. Er dette høyt? Orginale vifter er somregel ikke helt optimaliserte. Noen som har tilsvarende CPU som ønsker å dele kunnskaper? Eventuelle andre kjølere som er prøvd....Tenkte på "MIST Black Silence" men har hørt at den ikke takler 2.8 + prosessorer... Hovedkortet er Abit IC7-G... Hei, det er 30 grader ute for tida hvis maskinen er ustabil er temperaturen for høy, ellers er den ok... du sier ikke om du har noen kabinettvifter? du burde ihvertfall ha en, helst to for økt gjennomstrømning. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har hørt mye bra om denne. Du kan se om du finner tester med denne, eller søke etter navnet på forumet eller google. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har hørt mye bra om denne. Du kan se om du finner tester med denne, eller søke etter navnet på forumet eller google. Sjekk ut video review`n av kjøleren hos www.3dgameman.com :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå