b-real Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 ]Fra dette: Til dette(!!!!!) Og fyren har BARE brukt photoshop! : http://www.wade.pwp.blueyonder.co.uk/tutorial1.htm Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 oh mye god!! Det der var virkelig profesjonelt laget! Holder litt på med photoshop jeg også, men jeg er laaaangt ifra så god...Photoshop har utallige muligheter! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 WTF? :o Han var en anelse flinkere enn meg ja Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Meget pent ja... Liker Enayla bedre tho Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 yLukter OGC lang vei, sp0r du meg. Øp Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Lukter OGC lang vei, spør du meg. Fælt og du prater om cs da! Du trykker vell ikke på "y" før du prater også? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 ja kan vell trygt si at han der er litt flink. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 :o E-E-E-Ek-Ek-Ekstrrrrremt... :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 kan se at det er fake .. men likavel .. d00d! :o så foresten et bilde av han idioten i gladiatoren som var laget i photoshop så fake ut det også .. but still .. d000d! :o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 kan se at det er fake På hvilken måte er det fake da?...siden du ser det så fortell oss.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 håret og munnene er for .... .. animert ut for resten av bildet Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Merk, jeg har riktignok ikke jobbet med Photoshop de siste to årene.... Men er det ikke en viss mulighet for at det er gjort motsatt av det vi ser? Jeg mener hvis du har et bilde, så kan man med et enkelt trykk omgjøre det til et malt bilde, tegnet bilde osv. Da har man "etterpå bildet" så tar man igjen utgangspunkt i bildet, og fjerner forskjellige farger og lyse partier til du står igjen med sorte streker og litt skygger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 håret og munnene er for .... .. animert ut for resten av bildet d var overbevisende... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hjelp! Ulovlig bra laga! :o Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 kunne ikke gjort det bedre! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 ja hva kan man si.... det der var bare helt E-N-O-R-M-T Lenke til kommentar
Odden Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 kan ikke sånnt selv, men ****** så bra. selv om det er et par ting som gir det vekk som art.... lyset for eksempel er litt for stille. refleksjonene er for direkte, på et menneske ville det vert dempet litt til. munnen ser litt for "død" it. litt mer varme i det ville vert bra. og svetteperlene er litt for store Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 håret og munnene er for .... .. animert ut for resten av bildet Hva var galt med håret? Vi må regne med at personene svetter litt og dermed får litt sånn fett hår. Og ang lightning så er det jo muligheter at det er diverse vinduer rundt. Du får si hvorfor du ikke synes håret ser ordentlig ut da. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 ja hva kan man si....det der var bare helt E-N-O-R-M-T Nesten like flink som deg, berg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå