Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er singel nå, men hadde samboer for ikke så veldig lenge siden :)

Sier du med ett smil :)

Selv traff jeg midt livs aller første kjæreste for 6 1/2 år siden. Vi forlovet oss for 2 år siden! Hun er 25 og jeg er 24 og ingen av oss hadde noensinne hatt kjæreste før vi traff hverandre. Vi kommer aldri til og eie noe sammen, eller bo under samme tak lengre enn en uke av gangen da hun har leilighet og jobb i Lørenskog og jeg har jobb i SKI og leilighet på Hauketo. Men i følge Radio 1 så er vi teknisk sett samboere allikevel da vi begge har tannbørster hos hverandre! Vi har det HELT supert som vi har det og det kunne ikke falle oss inn og forandre på en ting!

Endret av SlagerExperten
Lenke til kommentar

Selv traff jeg midt livs aller første kjæreste for 6 1/2 år siden. Vi forlovet oss for 2 år siden! Hun er 25 og jeg er 24 og ingen av oss hadde noensinne hatt kjæreste før vi traff hverandre. Vi kommer aldri til og eie noe sammen, eller bo under samme tak lengre enn en uke av gangen da hun har leilighet og jobb i Lørenskog og jeg har jobb i SKI og leilighet på Hauketo. Men i følge Radio 1 så er vi teknisk sett samboere allikevel da vi begge har tannbørster hos hverandre! Vi har det HELT supert som vi har det og det kunne ikke falle oss inn og forandre på en ting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...