ferdinan-foto.no Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 -Brudeslør- Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt usikker på kategorien her, men jeg valgte kunstfoto da bildet tar utgangspunkt i noen former som dukket opp i en sløret foss jeg tok bilde av. Har jobbet mye med smådetaljer, og noen ganger glemmer jeg helt om bildet blir fint eller ei fordi jeg blir mer opptatt av selve jobben. Så derfor er det er veldig nyttig å få litt tilbakemelding fra andre. Så på forhånd hjertelig takk for alle kommentarer. (hvis det blir noen da). Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Absolutt en god ide dette! Likte godt uttrykket her og forstår godt tittelvalget! Mulig at uttrykket ville bli enda mer rendyrket med et kutt til hø slik at mesteparten av det mørkeste forsvinner, men ikke så langt inn at ansiktet lenger nede forsvinner...! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fotokunst bare dette..ja ikke bare det altså.Veldig bra;) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Stilig, pent utført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg