screenman Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tok noen armhevinger og Sit-Ups igår, og siden da har jeg hatt kramper ved brystet og ved magemusklene. Noen som vet hva dette kan komme av, og hva jeg eventuelt kan gjøre for å bli kvitt disse "plagsomme" krampene? Lenke til kommentar
reor Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg tok noen armhevinger og Sit-Ups igår, og siden da har jeg hatt kramper ved brystet og ved magemusklene. Noen som vet hva dette kan komme av, og hva jeg eventuelt kan gjøre for å bli kvitt disse "plagsomme" krampene? I og med at du ikke er plaget med kramper til vanlig tror jeg at du kanske har trimmet i hardeste laget. Etter noen dager bør du være over det værste forutsatt at du ikke trimmer like hardt igjen. Kramper ellers kan skyldes i flg. egen legekonsultasjon magnesium mangel med spising av tabeletter som løsning. Mange tyr også til kjerringråd og spiser både enebær og/ eller natron. Har prøvd natron og hvis man slikker i seg noe natron når man har krampen slipper krampen ofte, men ikke alltid. Endret 3. oktober 2011 av reor Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Du må nok bare leve med det så lenge, det er ikke uvanlig om du er ny i gamet. Det kommmer seg etter hvert. Om du ikke vil ha det må du trene lett, trener du tungt som kroppen ikke er vant med blir du støl eller får kramper! helt vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå