smort1 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Admiralbesøk! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ikke mye å sette fingeren på her..råflott.Men skal jeg pirke,ser jeg noen tråder som er så svake,att de like godt kunne vært fjernet;) Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei. Skarp macro med fine detaljer, tror jeg ville prøvd et kutt i bunn av bilde, slik at det ble kvadratisk. Flott lys og fine farger mot en dus fin bakgrunn. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fin detaljgjengivelse. Enig i at det kan kuttes en del i bunnen. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skarpt, flotte detaljer, fin billedvinkel. Flott bilde. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ditt absolutt beste av Admiralen hittil Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Ikke mye å sette fingeren på her..råflott.Men skal jeg pirke,ser jeg noen tråder som er så svake,att de like godt kunne vært fjernet;) Takker Jan Erik! Så de trådene ja, men har ikke startet med den type redigering ennå, men det kommer, det kommer..... Hei. Skarp macro med fine detaljer, tror jeg ville prøvd et kutt i bunn av bilde, slik at det ble kvadratisk. Flott lys og fine farger mot en dus fin bakgrunn. Takker Frode! Ser hva du tenker på mht. kutt ja... Fin detaljgjengivelse. Enig i at det kan kuttes en del i bunnen. Takker Erik! Skjønner kuttforslaget ja... Skarpt, flotte detaljer, fin billedvinkel. Flott bilde. TAkker Ulla! Var fornøyd med dette ja.. Ditt absolutt beste av Admiralen hittil TAkker Tjernshaugen! Enig med du! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ikke mye å sette fingeren på her..råflott.Men skal jeg pirke,ser jeg noen tråder som er så svake,att de like godt kunne vært fjernet;) Takker Jan Erik! Så de trådene ja, men har ikke startet med den type redigering ennå, men det kommer, det kommer..... Hei. Skarp macro med fine detaljer, tror jeg ville prøvd et kutt i bunn av bilde, slik at det ble kvadratisk. Flott lys og fine farger mot en dus fin bakgrunn. Takker Frode! Ser hva du tenker på mht. kutt ja... Fin detaljgjengivelse. Enig i at det kan kuttes en del i bunnen. Takker Erik! Skjønner kuttforslaget ja... Skarpt, flotte detaljer, fin billedvinkel. Flott bilde. TAkker Ulla! Var fornøyd med dette ja.. Ditt absolutt beste av Admiralen hittil TAkker Tjernshaugen! Enig med du! Ang. trådene..bruk bare spot healing brush tool i ps,for renger med det er det du har..er gjort på 2min..liten pensel og bare å holde venstre museknapp nede og dra over tråden i den retningen den går..og bakgrunnen blir ikke borte;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Ang. trådene..bruk bare spot healing brush tool i ps,for renger med det er det du har..er gjort på 2min..liten pensel og bare å holde venstre museknapp nede og dra over tråden i den retningen den går..og bakgrunnen blir ikke borte;) Takk igjen Jan Erik! Har nok dessverre ikke noe "dedikert" redigeringsprogram ennå. Bruker kun FastStoneImageviewer hvor det forsåvidt er en "klonemulighet" (om enn noe plundrete synes jeg).., men skal få tak i Elements 10 (ser at den er kommet nå).... Regner med at jeg skal bruke noe tid på å finne ut av muligheter der etterhvert.... Tanken er også å starte med å ta bilder i RAW/NEF..... Ser at du/andre er flink på div. redigering og synes det er artig å se hva dere får/har fått til.... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ang. trådene..bruk bare spot healing brush tool i ps,for renger med det er det du har..er gjort på 2min..liten pensel og bare å holde venstre museknapp nede og dra over tråden i den retningen den går..og bakgrunnen blir ikke borte;) Takk igjen Jan Erik! Har nok dessverre ikke noe "dedikert" redigeringsprogram ennå. Bruker kun FastStoneImageviewer hvor det forsåvidt er en "klonemulighet" (om enn noe plundrete synes jeg).., men skal få tak i Elements 10 (ser at den er kommet nå).... Regner med at jeg skal bruke noe tid på å finne ut av muligheter der etterhvert.... Tanken er også å starte med å ta bilder i RAW/NEF..... Ser at du/andre er flink på div. redigering og synes det er artig å se hva dere får/har fått til.... http://netshop.com/Avdelinger/Datautstyr/Programvare/Foto/Video/Adobe/Adobe-Photoshop-Elements-10-Fullversjon,-Retail-Engelsk-Win-Mac-49794-p0000176361.aspx Litt billigere enn hos adobe og har kjøpt.Ja ikke mye dyrere denne versjonen enn om du feks skulle oppgradere fra elements 9 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Din absolutt beste så langt. Enig med noe kutt i bunnen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 http://netshop.com/A...0000176361.aspx Litt billigere enn hos adobe og har kjøpt.Ja ikke mye dyrere denne versjonen enn om du feks skulle oppgradere fra elements 9 Takk for tips Jan Erik! Ser at MPX.no har fullversjon av E10 inkl. Premiere10 for Windows/Mac for kr.995 Engelsk versjon på DVD, så blir vel den trur eg... Din absolutt beste så langt. Enig med noe kutt i bunnen. Takker Morten! Enig med du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg