Tokke Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Spøttrup Bildet er fjernet. Beskrivelse: Opholdsrum på Spøttrupborg - nok et besøg værd Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ikke noe å si på behandlingen,men tenker hva om du hadde tatt en eksponering til for å få med hele åpningen inn i gangen på venstre side? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bra etterbehandling som kler motivet. Litt dumt med kuttet til høyre som deler et skap og en ovn. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har fulgt med på dine bilder fra dette stedet. Flott bearbeiding og flotte bilder som virkelig gir lyst til å besøke stedet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Tusind tak for kommentarer til mit billede fra Spøttrupborg. Jan: Ja, her var flere vinkler kan jeg godt se nu - havde desværre ikke mit stativ med :-( Erik: Desværre ver der ikke mere at tage af på optagelsen. Ulla: Du skulle kigge indenfor på Spøttrup - næste gang du kommer her. Spøttrup ligger i nordjylland. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Synes du har gitt bildet en fin behandling. Ser ut til å være et spennende sted. Et bilde fra en plass jeg fikk lyst til å besøke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg